Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic FZ 50 als dummie en student?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Panasonic FZ 50 als dummie en student?

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Dit is als appelen met peren vergelijken... Waarom dan niet de LUMIX FZ8 met 7 miljoen pixels ? Moderner en recent toestel EN nog goedkoper. De zoomring is toch wel handig en de vergelijking tussen de FZ50 en de Canon S3 gaat m.i. niet op.
    Ik kan me vergissen maar de FZ8 is niet echt verbeterd tegenover zijn voorganger de FZ7. En deze laatste is nog goedkoper te vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Op een gegeven moment moet je kiezen, en natuurlijk speelt de prijs dan mee. Rij eens naar de winkel... neem de toestellen ter hand, kijk en vergelijk vooral. Op fotootjes op het internet zie je de verschillen toch niet. Als je de toestellen ter hand neemt zal je merken dat ze van een heel ander kaliber zijn.
    Je hebt gelijk, eerst nekeer vasthouden en dan kopen. Bij mij ligt de pana als een dslr in de hand, incl zoomring. Binnenshuis gebruik ik liever m'n pentax, oa voor de lichtgevoeligheid. Daar gaat de pana beetje in de fout qua ruis.
    Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

Comment

Re: Panasonic FZ 50 als dummie en student?

Ik ben ook een beginner en heb pas de FZ-50 gekocht bij digitalstreet.nl! Ik ben er heel tevreden van, ook van de winkel. Ik had hem met visa betaald, om 15u betseld en de volgende dag was hij om 15.30u al hier bij mij in Leuven. Hij koste slechts 435€, nu nog maar 423€ heb ik gezien.

Een aanrader vind ik! Nog geen spijt van!
      Nikon D80, Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED

Comment

Working...
      X