Hoi,
na dit forum even doorgelezen te hebben ben ik (bijna) overtuigd, ik koop de FZ50
Ik vertrek deze zomer voor twee maand naar Cuba en wens (liefst) mooie foto's
Ik zou graag tegen dat tijdstip ook kunnen werken met het toestel. Ik moet nog met alles beginnen (noem me maar dummie), maar wil leren hoe het allemaal moet. Het interesseert me echt wel. En recent raadden jullie hem (de FZ 50) ook aan iemand aan, omwille van de "doorgroeimogelijkheden".
Wat me nu ook nog bezig houdt is waar ik hem zou kopen. Is via internet een optie? Ik ben student, dus ik kijk wel een beetje naar het budget.
(en is dit toestel denken jullie een goeie keuze voor mij? Ik twijfelde eerst heel hard aan de Sony DSC H9, maar die slechte reviews schrikten me af)
Groetjes en bedankt!
na dit forum even doorgelezen te hebben ben ik (bijna) overtuigd, ik koop de FZ50

Ik vertrek deze zomer voor twee maand naar Cuba en wens (liefst) mooie foto's

Wat me nu ook nog bezig houdt is waar ik hem zou kopen. Is via internet een optie? Ik ben student, dus ik kijk wel een beetje naar het budget.
(en is dit toestel denken jullie een goeie keuze voor mij? Ik twijfelde eerst heel hard aan de Sony DSC H9, maar die slechte reviews schrikten me af)
Groetjes en bedankt!
Comment