Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

andere sensor ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: andere sensor ?

Oorspronkelijk geplaatst door wernwatt Bekijk bericht
    Natuurlijk is nu alles beter, maar dat wil niet zeggen dat je een fototoestel dat amper gebruikt is geweest moet wegsmijten en maar holder de bolder geld gaan uitgeven om euh foto's te trekken terwijl je alle materiaal gewoon hebt liggen.
    Tegenwoordig blaast iedereen maar geld door deuren en ramen alsof het niks is - en al heb je ze en al kan je je het permitteren, dan nog. Consumeren maar, mensen - geef maar geld uit, maar ga je daarmee knappere foto's trekken. I doubt it...
    Geniet nu eens gewoon van je hobby - trek foto's - ga er op uit - kijk rondom je - maar stop af en toe eens met nog meer en beter materiaal te kopen. Ik geef toe, ik loop ook in die val, en die lens is ook wel beter dan degene die ik nu heb, en, en, en. Maar eerlijk gezegd, trek ik nu mooiere foto's dan 20 jaar geleden???

Allez, laat de polemiek maar verder gaan. Aan de topicstarter geef ik nog één raad: neem je oud machientje mee, trek er foto's mee, haal er uit wat er in zit en als je dan tegen zijn grenzen aan loopt dan weet je waar je op moet letten bij de volgende aankoop.
    FYI .. mocht je het niet weten .. moest jan modaal tevreden zijn met zijn oud digitaal kodakske dan had niemand reden om een ander, nieuwer te bouwen .. vat je ? ... en punt twee: jan modaal houd ervan om geld door deuren en ramen te gooien kijk gewoon om je heen !

Comment

Working...
    X