Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De prijs staat natuurlijk vast, maar indien je inlichtingen wenst over accessoires of zo. Of de weg naar de winkel...
Jaja staat volledig onafhankelijk tov de winkel; hij is alleen zo vriendelijk geweest een percentje te vragen.
Inclusief BTW, maar de recupbel taks moet er wel nog bij ...
Jaja
Originally posted by mous
jaja bedankt voor je vlugge respons, nog een vraag was ik vergeten te stellen, spreken we hier over XXXX€ inclusief of exclusief BTW.
Marc, (dit is aardig bedoeld he ) !
Natuurlijk kan je om info vragen mbt accessoires bij die winkel, maar als je BD gaat noemen (jaja), weet ik niet
of dat zo verstandig is om allerlei info rondom de levering etc. rondom "onze" aankoop te vragen.
Maar allez jaja heeft er niet op gereageerd, dus het zal wel niet zo'n probleem zijn, jaja?
mvg,
Z900 Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
Originally posted by Marc
[Zie, we gaan nog aan 30 stuks geraken zulle !
Ging er dan nog geen 10 procent af ???
Ik zou dit ook verwachten. Gezien het in welliswaar een Duitse shop net over de grens geafficheerd staat voor (45 euro + recupel) minder - www.newcam24.de. Nu koop ik ook wel liever in eigen landje als het niet teveel scheelt. Maar mocht er nog iets afkunnen...
Ik zou dit ook verwachten. Gezien het in welliswaar een Duitse shop net over de grens geafficheerd staat voor (45 euro + recupel) minder - www.newcam24.de. Nu koop ik ook wel liever in eigen landje als het niet teveel scheelt. Maar mocht er nog iets afkunnen...
Luc
Jaja, ik bedoelde dit grappig , hoor ! ( Ik heb toch de juiste smiley gekozen ? - lol !)
Neen, dit is een correcte prijs. Misschien in Duitsland nog ietys goedkoper te vinden, maar zeer veel zal het niet meer verschillen.
En als het maar 25 euro is of zo, wel die betaal ik dan graag bij.
Hallo Peter, ik replikeerde met die van smileys doorspekte zin op een al even van smiley doorspekte opmerking die ongeveer zo luidde: 2 wie weet als we aan 30 camera's geraken...bla, bla, bla....enz..."
Maar die opmerking is nu verdwenen...
Daar heb ik op gereplikeerd, louter als grapje, niets meer niets minder. We zitten nu aan twaalf stuks,( bijna 1 miljoen belgische frank) maar ieder normaal mens zal toch wel beseffen dat 30 stuks een utopie is, niet ?
Dus: een grapje.
Comment