Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beestje in camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: beestje in camera

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
    Heeft iemand het ooit meegemaakt dat hij/zij een onweersbeestje o.i.d. in zn camerabody heeft gehad?
    Nog niet in een camera maar wel in een splinternieuw duur TFT-scherm.
    Je ziet een beestje en wil het verwijderen ... pas als dat niet lukt besef je dat het binnenin tussen 2 lagen zit.
    Daar alle vliegjes meestal naar licht kruipen heb ik mijn scherm uitgedaan, in een donkere plaats gezet en een klein lampje gezet langs een kant waar een opening was. En ja ... het is gelukt om het er uit te krijgen.

Nu met een camera is dat wel een heel andere zaak en plezant is zekers minder.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
      bij mij zit er een donderbeestje in m'n tft scherm ...
      Heb het plechtige begrafenis gegeven...
      Een tip ... niet duwen op het scherm want dan plet je het en blijft het zekers plakken of maakt het een vlek waar het niet moet.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alfredo Bekijk bericht
        help, ik kom net terug van de Gentsche Fiesten en zie roze olifanten door mijn camera
        En ze hadden waarschijnlijk zo'n spannende legging aan in fluo kleurtjes....
        waar ben je nu? In de Mc Donalds?
        Mvg Tim

Comment

toen wij op vorig jaar op campzone zaten (lanparty voor computers)
          waren de mensen met een plat scherm tft-lcd mooi de pineut want bij die schermen kropen de onweersbeesjes achter het scherm en verbrande daar met als gevolg dat je het scherm weg kon gooien of altijd tegen zwarte stipjes aan kon kijken.

Comment

Working...
          X