Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Het Sony Alpha Topic'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 'Het Sony Alpha Topic'

True, maar zoals ze daarbij zeiden, het motortje van de a100 etc zou ook regelmatig te lang doordraaien (verwacht bij uitschakelen bijvoorbeeld, gezien dit 2x het moment is geweest dat mijn lens kapot ging).

Wat zijn volgens jullie dan "goede lenzen" voor op de a200? Want de opvolger van de a700 laat nog wel even op zich wachten. Dus stel dat ik naar een lens kijk met circa hetzelfde aantal mm's ?
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
      Wat zijn volgens jullie dan "goede lenzen" voor op de a200? Want de opvolger van de a700 laat nog wel even op zich wachten. Dus stel dat ik naar een lens kijk met circa hetzelfde aantal mm's ?
      Sony 16-80 CZ
      Sony 16-105
      Tamron 17-50 F/2.8
      Tamron 28-75 F/2.8

Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Recentere ontwerpen van Sigma hebben hier ook geen last meer van, bv. 24-70/2.8 (al dan niet HSM-versie).
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

De 100 euro cash-back voor de A33 en A55 modellen is verlengd tot eind maart!

Ontdek talloze hoogwaardige producten van Sony en de technologie erachter. Krijg daarnaast direct toegang tot onze winkel en Entertainment Network.

Comment

Ze zouden beter één voor de a580 doen...
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Dat vind ik nu ook zie !
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Wat is er zoo goed aan die a580 dat er geen 100€ af gaat?
                sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s04 Bekijk bericht
                  Wat is er zoo goed aan die a580 dat er geen 100€ af gaat?
                  Dat heeft niets met goed of slecht te maken volgens mij, maar puur om de nieuwe technologie te promoten! Nieuwe technologie is altijd een beetje in drempel in de fotografiewereld (toch als ze de fotografen hun optische zoeker afpakken ) dus een "boost" met een fikse korting kan al helpen é

Test de A55 eens uit, als het je bevalt des te beter...dan heb je 100 euro om in een lens te steken

Comment

Persoonlijk wil ik graag met gps beginnen en zou het geweldig vinden als dit in de camera zou zitten !

Het zou de a77 nog geweldiger zijn als het een full frame zou worden...
                    Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
                      Persoonlijk wil ik graag met gps beginnen en zou het geweldig vinden als dit in de camera zou zitten !

Het zou de a77 nog geweldiger zijn als het een full frame zou worden...
                      De A77 wordt GEEN full frame... sorry

Comment

Zou GPS eigenlijk geen probleem kunnen worden (of toch niet makkelijk) als je met een stevige body gaat werken, zoals bij de A700 en aanverwanten ?
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Je bedoeld de ontvangst door de goede body? ik denk dat ze daar wel rekening mee houden waar de ''antenne'' wordt geplaatst.
                          Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Ik kan een nieuwe a700 kopen voor 610$ is dat een koopje of niet?
                            sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s04 Bekijk bericht
                              Ik kan een nieuwe a700 kopen voor 610$ is dat een koopje of niet?
                              Nieuw en in dollars ? ik dacht het wel

(of ik nu nog een a700 zou kopen is wel weer een andere zaak...)
                              Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

wat is het prijsverschil met een a55 of een a580 ?
                                de a700 is wel steviger gebouwd en heeft een paar knopjes extra, maar wordt op alle andere vlakken geklopt door a580 en a55. Zou a55 verkiezen boven a700 en voor dagelijks gebruik zelfs boven de a900.

Comment

Working...
                                X