Goedenmorgen,
Ik ben sinds kort in het bezit van de Panasonic Lumix Fz50.
IK ben zeer, zeer tevreden over de camera, en de foto's die hij mij geeft.
Er valt nog heel wat te leren over de camera.
Nu kom ik een probleem tegen, wie weet wat er fout gaat.
Ik ben ongeveer 1500 foto's verder, sinds ik hem gekocht heb, afgelopen zaterdag naar de bloemencorso in de bollenstreek geweest.
Ik schiet op nog op de A(utomaat) stand, met als info de histogram in beeld die je met het knopje DISPLAY naar voren kunt halen. Af en Toe wanneer ik een foto wou maken en doordrukte, maakte hij geen foto maar veranderde de display, naar een kleiner scherm, hetzelfde effect krijg je als nogmaals op het knopje DISPLAY drukt, alles weer goed gezet, en maakte hij wel de foto, wat gaat er fout ?
Dit gebeurde ongeveer 3 keer. Moet ik me zorgen gaan maken?
Wat kan dit zijn? een instelling, of te snel achter elkaar geschoten, of een Defect aan het toestel ?
Graag hulp.
Orca45
Ik ben sinds kort in het bezit van de Panasonic Lumix Fz50.
IK ben zeer, zeer tevreden over de camera, en de foto's die hij mij geeft.
Er valt nog heel wat te leren over de camera.
Nu kom ik een probleem tegen, wie weet wat er fout gaat.
Ik ben ongeveer 1500 foto's verder, sinds ik hem gekocht heb, afgelopen zaterdag naar de bloemencorso in de bollenstreek geweest.
Ik schiet op nog op de A(utomaat) stand, met als info de histogram in beeld die je met het knopje DISPLAY naar voren kunt halen. Af en Toe wanneer ik een foto wou maken en doordrukte, maakte hij geen foto maar veranderde de display, naar een kleiner scherm, hetzelfde effect krijg je als nogmaals op het knopje DISPLAY drukt, alles weer goed gezet, en maakte hij wel de foto, wat gaat er fout ?
Dit gebeurde ongeveer 3 keer. Moet ik me zorgen gaan maken?
Wat kan dit zijn? een instelling, of te snel achter elkaar geschoten, of een Defect aan het toestel ?
Graag hulp.
Orca45
Comment