Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewicht Canon30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gewicht Canon30D

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Op Optech-strap helpt inderdaad al heel wat , maar ik weet niet of ze er nog met het BD-logo hebben.
    Een paar weken terug waren ze alleszins nog in voorraad, ik heb er toen eentje ontvangen
    Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koyaanisqatsi Bekijk bericht
      Een paar weken terug waren ze alleszins nog in voorraad, ik heb er toen eentje ontvangen
      En? Tevreden? Waar kan ik er eventueel 1 bestellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
        En? Tevreden? Waar kan ik er eventueel 1 bestellen?
        Jammer genoeg nog niet echt de tijd/kans gehad om er ergens lang mee rond te lopen (zou graag eens testen als mijn Bigma aan de camera hangt), maar op het eerste zicht en gevoel, lijkt het niet slecht te zijn. Lekker zacht en veert een beetje mee.

Je kan ze via deze site bestellen (met BD-logo) via Vzw --> gadgets.
        Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Comment

Ik hang meestal de strap om mijn nek en loop met mijn camera in mijn hand...
          ---
          Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
          http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Ik kon inderdaad niet echt wennen aan dat gebungel om mijn nek, daarom gebruik ik al jaren een zgn. pistooltas, die met een riem over de schouder kan (schuin, dus riem over linkerschouder terwijl tas rechts hangt), maar die je ook met een lus achteraan de tas aan je riem vast kan maken, en zo draag ik hem meestal. Ik heb er bij het lopen absoluut geen last van, en ookal ben ik niet Billy the Kid, de camera is snel te trekken.

Ik bedoel zo iets: http://www.lowepro.com/Products/Topl...der_65_AW.aspx
            Ze zijn er ook voor grotere lenzen.
            Nikon D70s, Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II, oriënterend op een snelle F2.8 medium range zoom
            http://www.ghostryder.nl

Comment

Ik heb zaterdag gans de namiddag met mijn 30D+70-200 lens met schoudertas rondgelopen en had geen pijn... kwestie van gewoonte en weten hoe je met je toestel moet rondlopen en vasthouden...

Tim W.
              Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

zo'n pro-strap is echt zaaaalig, totaal niet te vergelijken met de standaard bijgeleverde hoor! Daar kan je van op aan. Als ik een festivalletje doe of wandeling kan ik zo zonder problemen enkele uren de 30D + batterygrip + 70-200 dragen. Het gewicht gaat ook wennen hoor. Zaterdag zijn we trouwens een 11 km gaan stappen in limburg, gans de de tijd de 30D met en 10-22 rond gelopen, + dan nog eens een rugzak met wat om te eten, drinken, 70-200 en 150mm lens er in. Zo begint het pas echt te wegen!

Koop gewoon gauw die pro-strap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                  zo'n pro-strap is echt zaaaalig, totaal niet te vergelijken met de standaard bijgeleverde hoor! Daar kan je van op aan. Als ik een festivalletje doe of wandeling kan ik zo zonder problemen enkele uren de 30D + batterygrip + 70-200 dragen. Het gewicht gaat ook wennen hoor. Zaterdag zijn we trouwens een 11 km gaan stappen in limburg, gans de de tijd de 30D met en 10-22 rond gelopen, + dan nog eens een rugzak met wat om te eten, drinken, 70-200 en 150mm lens er in. Zo begint het pas echt te wegen!

Koop gewoon gauw die pro-strap
                  Ik heb hem gisteren betaald, hopelijk ligt hij héél vlug in de brievenbus. Ben benieuwd. Iedereen alvast bedankt voor de tip!
                  De standaard riem is echt een ramp, schuren dat hij doet. Die van mijn 300D was stukken beter.

Comment

Working...
                  X