Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 30D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon EOS 30D

    Oorspronkelijk geplaatst door Bowmore Bekijk bericht
    Gisteren ook naar Auchan gereden en nog een 30D op de kop kunnen tikken voor 799€. De aktie is spijtig genoeg afgelopen. de 30D kit staat nu aan 1199€.

    MAAR..., men wist mij te vertellen dat ze binnen een 3-tal weken die promotie herhalen . Het zal terug een zeer beperkte promotie zijn, wees dus bij de pinken als je er een wilt.

    btw, heb er een extra garantie bijgenomen (5j ipv 2j) voor 99€.

    Enige nadeel is de Franstalige handleiding. Waar of wie kan mij aan een Nederlandstalig of Engelstalig boekje helpen? Desnoods print ik de Engelstalige PDF

    Ik heb slechts 50 euro moeten bijbetalen voor die extra garantie

    Comment


    • #32
      Re: Canon EOS 30D

      Zou die promotie op de 30D ook gelden bij hun online-winkel?
      Het zou inderdaad veel handigr zijn om hem via internet te bestellen/kopen. Al moet ik hem nadien ter plaatse te gaan afhalen. Voor zo'n prijs zou ik zeker ook geïnteresserd zijn
      meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

      Comment


      • #33
        Re: Canon EOS 30D

        waar is die winkel en die online shop dan?

        voor die prijs had ik me er ook een gekocht, scheelt toch nog met de prijzen van geheugenkaart en konijnenberg

        Comment


        • #34
          Re: Canon EOS 30D

          Idd in auchan in roncq.

          De promotie telde enkel in die winkel.

          Idd konijnenberg en geheugenkaart zijn nog een pak duurder.

          Ik ben op zoek nu naar een 70-300 of 75-300 voor de eos, maar geen idee wat goed is en wat niet.

          Comment


          • #35
            Re: Canon EOS 30D

            Bekijk ook eens http://www.canon.co.jp/Imaging/enjoydslr/index.html
            Canon 30D - EFS 17-55mm f/2.8 IS USM

            Comment


            • #36
              Re: Canon EOS 30D

              dit zullen refurbish toestellen zijn...er is ook af en toe zo'n verkoop in Duitsland

              Comment


              • #37
                Re: Canon EOS 30D

                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                jazeker!
                heb ik reeds ondervonden
                Prachtig toestel!

                Comment


                • #38
                  Re: Canon EOS 30D

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                  dit zullen refurbish toestellen zijn...er is ook af en toe zo'n verkoop in Duitsland
                  Op de doos zit er nog een klever van de vorige cashback actie. Er zit ook een boekje bij met bonnetjes de slechts geldig waren tot 31/12/2006. Vandaar die actie denk ik.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon EOS 30D

                    Oorspronkelijk geplaatst door jurgendup Bekijk bericht
                    Ik heb slechts 50 euro moeten bijbetalen voor die extra garantie
                    Vreemd...
                    Ik heb wel iets gezien van een 50€ garantie maar ik weet niet meer wat deze inhield.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon EOS 30D

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      mensen laat je toch niet flessen, door geld uit te geven voor een langere garantie, das nl allemaal onzin hoor.
                      lees de wet eerst en geef dan pas je (extra) geld uit.
                      een product heeft een bepaalde levens duur, (bij bij normaal gebruik), daar hoef je geen extra geld voor te betalen.
                      grt,bouk.
                      Je heb gedeeltelijk gelijk.
                      Ik heb die extra garantie genomen omdat het een winkel betreft in Frankrijk. Indien ik het toestel in België had gekocht had ik die extra garantie zeker niet genomen.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon EOS 30D

                        Oorspronkelijk geplaatst door jippen Bekijk bericht
                        goede site
                        bedankt!

                        Comment


                        • #42
                          Re: Canon EOS 30D

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                          dit zullen refurbish toestellen zijn...er is ook af en toe zo'n verkoop in Duitsland
                          Bedoel je dan dat het geen nieuwe toestellen zijn, maar gerepareerde of zo?
                          Moet dat er dan niet bijverteld worden als je die koopt?
                          Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

                          Comment


                          • #43
                            Re: Canon EOS 30D

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plex Bekijk bericht
                            Reageer dan niet hee sukkel!
                            De term 'sukkel' lijkt me meer van toepassing op iemand die op dit forum vraagt: "Kan er me iemand wat tips geven , hoe dit toestel te gebruiken en dergelijke?"
                            Daar past inderdaad maar één antwoord op: lees de handleiding! Of in het Engels: RTFM !

                            Comment


                            • #44
                              Re: Canon EOS 30D

                              Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                              De term 'sukkel' lijkt me meer van toepassing op iemand die op dit forum vraagt: "Kan er me iemand wat tips geven , hoe dit toestel te gebruiken en dergelijke?"
                              Daar past inderdaad maar één antwoord op: lees de handleiding! Of in het Engels: RTFM !

                              Ge komt een klein beetje achter zulle !!

                              Lees de openings zin, ik heb mijn vraag reeds anders gesteld.

                              En blijkbaar zijn er toch heel wat mensen tevreden dat ik heb laten weten dat ge die eos
                              daar in auchan kon kopen. Velen hebben hem reeds daar gekocht voor die prijs.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Canon EOS 30D

                                jippie,hoera, eindelijk.....mijn grote liefde besteld hoor.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X