Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 30D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon EOS 30D

    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Het blijft mij verwonderen dat deze brutaliteit hier blijft getolereerd worden van deze man

    Is dat een privilege als je senior member wordt misschien ?
    Het zijn dus blijkbaar niet de eerste reacties van die man.
    Sommigen blijven zo denk ik dan

    Comment


    • #17
      Re: Canon EOS 30D

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      van harte met de aanschaf, maar wat voor Super prijs dan en waar.
      grt,bouk.
      Ik heb de eos 30d gekocht in auchan voor 799 euro , voor 50 euro extra kreegt je de verlenging van 2j naar 5j.
      Het was blijkbaar een eenmalige promotie in de winkel van roncq.
      Er stond zelfs niets vermeld op de site.

      Normaal zit er nog 100 euro cas back op, ook maar dat moet ik nog proberen te krijgen.

      Comment


      • #18
        Re: Canon EOS 30D

        eerst en vooral :nice deal!!! 799 voor een 30D is super top. Misschien intressant te vertellen of je al enige ervaring heb in fotografie, en ik bedoel niet het knopje 'auto' . Indien niet, is het best leerzaam een paar boekjes door te nemen ivm fotografie. Mij heeft het in elk geval geholpen.

        Comment


        • #19
          Re: Canon EOS 30D

          ...... Indien niet, is het best leerzaam een paar boekjes door te nemen ivm fotografie. Mij heeft het in elk geval geholpen.....
          Ik kan ook nog veel leren...
          Welke 'boekjes' bedoel je dan? Momenteel behelp ik me nog met een Canon Powershot S70, waar ik trouwens tevreden over ben . Maar ik wens de overstap te doen naar een reflex (30D of 400D). Heb al wat magazines gelezen maar er zullen wel betere 'boekjes' zijn denk ik.

          btw is het keuzewieltje van de 30D veel handiger dan de 'knoppen' op de 400D?

          Comment


          • #20
            Re: Canon EOS 30D

            Oorspronkelijk geplaatst door jurgendup Bekijk bericht
            Ik heb de eos 30d gekocht in auchan voor 799 euro , voor 50 euro extra kreegt je de verlenging van 2j naar 5j.
            Het was blijkbaar een eenmalige promotie in de winkel van roncq.
            Er stond zelfs niets vermeld op de site.

            Normaal zit er nog 100 euro cas back op, ook maar dat moet ik nog proberen te krijgen.
            dus als ik het goed begrijp, komt ie dan op 699 Euro??
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: Canon EOS 30D

              In de handleiding leer je niet hoe je moet fotograferen, je leert alleen de functies van je toestel.

              Een goed boek om te leren fotograferen is: "digitale fotografie" van Erik Mansvelders.

              Voor "rally" moet je leren werken in Tv mode en moet je leren wat "panning" betekent, maar dat kan je allemaal op dit forum vinden en in het boek.
              Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

              Comment


              • #22
                Re: Canon EOS 30D

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                dus als ik het goed begrijp, komt ie dan op 699 Euro??
                grt,bouk.

                Idd normaal zou dit de prijs moeten worden.
                Ik moetnog kijken bij canon hoe ik die 100 euro kan terugkrijgen.


                Ik heb wel de extensie genomen om te verlengennaar 5j.
                Daarvoor moest ik 50 euro betalen. Vond ik heel weinig geld en daarom verlengd.

                Comment


                • #23
                  Re: Canon EOS 30D

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cnature000 Bekijk bericht
                  In de handleiding leer je niet hoe je moet fotograferen, je leert alleen de functies van je toestel.

                  Een goed boek om te leren fotograferen is: "digitale fotografie" van Erik Mansvelders.

                  Voor "rally" moet je leren werken in Tv mode en moet je leren wat "panning" betekent, maar dat kan je allemaal op dit forum vinden en in het boek.
                  Idd dat kan handig zijn om eens door tenemen.
                  Thx voor de tip

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon EOS 30D

                    Nu ben ik aan het kijken voor ene lens erbij tele
                    70-300 maar met stabilisator damn das nie goedkoop

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon EOS 30D

                      Gisteren ook naar Auchan gereden en nog een 30D op de kop kunnen tikken voor 799€. De aktie is spijtig genoeg afgelopen. de 30D kit staat nu aan 1199€.

                      MAAR..., men wist mij te vertellen dat ze binnen een 3-tal weken die promotie herhalen . Het zal terug een zeer beperkte promotie zijn, wees dus bij de pinken als je er een wilt.

                      btw, heb er een extra garantie bijgenomen (5j ipv 2j) voor 99€.

                      Enige nadeel is de Franstalige handleiding. Waar of wie kan mij aan een Nederlandstalig of Engelstalig boekje helpen? Desnoods print ik de Engelstalige PDF

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon EOS 30D

                        Toffe winkel precies
                        Er zijn er wel heeeeel veel van die in Frankrijk, maar welke ligt het dichtst tegen België? Of waar zijn jullie naartoe gereden? Ik veronderstel dat er geen is in België?


                        Grtz
                        Nikon D50

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon EOS 30D

                          mensen laat je toch niet flessen, door geld uit te geven voor een langere garantie, das nl allemaal onzin hoor.
                          lees de wet eerst en geef dan pas je (extra) geld uit.
                          een product heeft een bepaalde levens duur, (bij bij normaal gebruik), daar hoef je geen extra geld voor te betalen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon EOS 30D handleiding

                            Dit artikel zal je - indien je tenminste Engels verstaat - flink wat helpen bij het gebruik van je nieuwe toestel. Succes ermee! Frederico

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon EOS 30D

                              potverdorie, wat een batje dat je gedaan hebt ! proficiat.
                              Mag het mij altijd laten weten indien nog zoiets voorvalt ...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon EOS 30D

                                Oorspronkelijk geplaatst door Bowmore Bekijk bericht
                                btw is het keuzewieltje van de 30D veel handiger dan de 'knoppen' op de 400D?
                                jazeker!

                                Comment

                                Working...
                                X