Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus SP-550 UZ Kit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus SP-550 UZ Kit

Goedemiddag

Iemand ervaring met dit toestel?

Re: Olympus SP-550 UZ Kit

Olympus brengt een nieuwe Ultra zoom op de markt... 18x wide optical zoom (equivalent to 28-504mm on a 35mm ) 1:2.8-4.5 Dual Image Stabilization 7.1 Megapixels 6.4cm/2.5 LCD with 230,000 pixels High burst rate (up to 15fps*) Super Macro mode (from as close as 1cm) P/A/S/M exposure modes
    Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sukhoi Bekijk bericht
      Goedemiddag

Iemand ervaring met dit toestel?

Dit lijkt me wel een interessant toestel en ik was me aan het afvragen vermits ik meer telebereik wil hebben (momenteel sigma 100-300, wat nog te weinig is voor mijn doelstelling)waarom niet dit toestel aanschaffen enkel en alleen al voor zijn groot zoombereik, in plaats van een dure tele (500mm) te kopen!! en temeer je hebt er ook nog macro bij.
      Dit toestel lijkt me een mooie aanvulling op mijn dslr uitrusting!
      Wat is jullie gedacht! Die dure sigma 100-300 ex presteert ook maar ondermaats vind ik! (ben er toch niet tevreden van)
      Wat is het verschil tussen de tele van dit toestel en een los objectief van rond dat bereik??
      Ps dit toestel is al te koop voor 445 euro!
      ben benieuwd.
      groeten sensor
      Groeten Sensor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        Dit lijkt me wel een interessant toestel en ik was me aan het afvragen vermits ik meer telebereik wil hebben (momenteel sigma 100-300, wat nog te weinig is voor mijn doelstelling)waarom niet dit toestel aanschaffen enkel en alleen al voor zijn groot zoombereik, in plaats van een dure tele (500mm) te kopen!!

Die Olympus SP-550UZ heeft een bereik van 28-504mm (dit getal is reeds de 35mm equivalent). Jouw Sigma 100-300 heeft rekening houdend met de cropfactor 1.6 van je camera, een bereik van 160mm-480mm in 35mm equiv. Ik denk dat je met deze Olympus dus niet veel zal winnen qua bereik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
          Die Olympus SP-550UZ heeft een bereik van 28-504mm (dit getal is reeds de 35mm equivalent). Jouw Sigma 100-300 heeft rekening houdend met de cropfactor 1.6 van je camera, een bereik van 160mm-480mm in 35mm equiv. Ik denk dat je met deze Olympus dus niet veel zal winnen qua bereik.
          Daar heb ik eigenlijk niet bij stilgestaan
          daar heb je natuurlijk een punt, desalnietemin een leuk toestel lijkt me.
          Groeten Sensor

Comment

Working...
          X