Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak easyshare p880

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kodak easyshare p880

Dag allemaal,

ben hier volledig nieuw. Heb wel al enkele maanden veel zitten lezen op dit forum en prachtige dingen gezien.
    Tot vorig jaar had ik een Canon powershot A95, hier was ik altijd zeer tevreden van. Tot deze gestolen werd

Nu ben ik op zoek naar een camera met wat meer zoom en functionalteiten.
    Van de kwaliteit van de foto's van die canon ben ik altijd tevreden geweest.
    Nu heb ik net gezien dat ze in de mediamarkt de Kodak Easyshare P880 aanbieden voor 278 €. Is dit volgens jullie een deftig toestel?
    Ik weet dat dit niet het recentste toestel is, hoeft ook helemaal niet van mij.
    Als het prijs/kwaliteit maar snor zit.
    Ik heb op dpreview de reviews gelezen en foto's bekeken, en het lijkt me toch een degelijk toestel.
    Maar aangezien ik nog niet veel van fotograferen ken en toch iets meer wil leren, zou dit een goed toestel zijn om mee te beginnen?

Mijn budget is +- 300 euro.

Geef jullie ongezouten mening aub??

bedankt

Re: Kodak easyshare p880

Voor die prijs zou ik er voor gaan, toestel lijkt me prima .

Als opvolger van de A95 in die prijsklasse :
    De A710 bijvoorbeeld . heeft 6x optische zoom en een Image Stabilizer en kost bij konijn 256 euro. Ik denk dat de IS wel handig gaat zijn .
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

ik was ook eventjes verlekkerd op het toestel maar het komt niet zo positief uit de testverslagen (dpreview). De grote groothoek is het grote pluspunt.

De vorm is zeer apart en naar mijn smaak een tikkeltje lelijk. Misschien beter een superzoom van Panasonic. Kodak lijkt toch een beetje van zijn troon gevallen te zijn.

R
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Ben hem gisteren dus gaan halen
        Ben best wel tevreden van het resultaat van de foto's.
        Het is natuurlijk geen DSLR, maar de foto's zijn beter als de canon vind ik.

Nu kunnen we beginnen met spelen en verder in de fotografie evolueren.

Comment

Working...
        X