Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Canon cashback actie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Canon cashback actie

Ik kocht mijn Canon 400D in januari 2008 en wacht nog steeds op mijn cash-back...

Iemand ervaring mee?
    Martine V.
    Canon EOS400D met Sigma DC 18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TinaV Bekijk bericht
      Ik kocht mijn Canon 400D in januari 2008 en wacht nog steeds op mijn cash-back...

Iemand ervaring mee?

Dat is echt niet normaal hoor, ondertussen heb ik al 2x cash back ontvangen.
      Best eens contact opnemen met Canon Promotion op het nummer 078/166011(belgie)

groetjes,
      Viero

Comment

Iemand ervaring mee?
        Was de voorlaatste actie niet van 01-10-2007 tot 31-12-2007 en de laatste actie van 01-03-2008 tot 30-06-2008? Dan was er in januari 2008 toch ook helemaal geen sprake van een Cashback actie?
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Was de voorlaatste actie niet van 01-10-2007 tot 31-12-2007 en de laatste actie van 01-03-2008 tot 30-06-2008? Dan was er in januari 2008 toch ook helemaal geen sprake van een Cashback actie?
          waarschijnlijk zal het over die van 01-10-2007 tot 31-12-2007 gaan. De papieren kunnen nog in januari opgestuurd zijn...

Comment

Iemand ervaring mee?
            Als de actie toen nog geldig was, zou je deze al lang ontvangen moeten hebben. Heb al 4 of 5 keer cashback ontvangen, meestal ong 4à6 weken alvorens het geld op de rekening stond. Ik heb hem steeds stipt ontvangen.

Nu duurt het wat lang en heb nog geen mail gehad dat ze alles ontvangen hebben. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst, en er moet een klein foutje gebeurt zijn. Ze hebben alles ontvangen en de mail zou vertrokken zijn 18 juli. Betalingen gebeuren allemaal samen begin aug. Tot nu toe dus enkel pos ervaringen, geen klachten...

greetz,
            www.fotopie.be
            Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Wanneer zijn de volgende?

Comment

Ik vraag me ook af wanneer de volgende acties zouden beginnen...

Ik ben student en ga nu in augustus werken zodat ik geld heb voor nieuwe Gear zoals een 40D+grip, een 580MK II en een 10-22, dus ik zou me heel wat profijt doen moest er cashback op zijn. Een 40D kost nu al maar 760€ meer bij Kamera-express

Is het best dat ik nog een maand of 2 wacht of zal het nog te lang duren?

Vriendelijke groeten,

Pieter-Jan
                Website

Comment

Ik verwacht in 2008 geen cashback actie meer op camera's van Canon.

greetz
                  My Flickr

Comment

Contact genomen met de zaak waar ik mijn toestel kocht. Zij hebben geprobeerd via de leverancier, maar zonder succes. Factuurdatum was na de actie maar bestelling was nog in 2007. Ik kreeg van hen een aankoopbon voor hetzelfde bedrag. Super! Daar ga ik nog!

Bedankt voor alle tips!
                    Martine V.
                    Canon EOS400D met Sigma DC 18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr macro Bekijk bericht
                      Ik ben student en ga nu in augustus werken zodat ik geld heb voor nieuwe Gear zoals een 40D+grip, een 580MK II en een 10-22
                      Kan jij dit allemaal verdienen met één maand te werken als jobstudent?
                      www.bigducksix.be

Comment

Goh,
                        met de job die ik nu heb, heb ik 400 euro op 6 dagen verdient. Helaas was het maar voor 6 dagen...
                        Mijn 400D ga ik verkopen aan mijn zus voor 400 euro, dus de 40D is al zo goed als binnen.

Als je dan een volledige maand werkt (23 dagen) zou je iets meer dan 1500 euro verdienen. Daarmee kan je toch al een nieuwe 40D mee kopen en een tweedehands 580 en 10-22 eh... Als je dan nog weet dat ik 400 euro van mijn 400D krijg en mijn zus wil bijleggen voor een groothoek

Dus het zou te doen zijn, hopelijk vind ik nog een jobke voor de rest van de vakantie...
                        Website

Comment

Working...
                        X