Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opvolger minolta 7D en sony alpha
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Opvolger minolta 7D en sony alpha
een eerste foto van de opvoger van de 7D
http://gizmodo.com/gadgets/digital-c...del-242688.php
En van het flag-ship
http://gizmodo.com/gadgets/digital-c...ics-242663.phpWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
Comment
-
-
Tov 7D mis ik wel iets van wieltjes bovenaan. Ik hoop deze dingen even veel gebruiksgemak zullen bieden als mijn 7D'tje..."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Als ik de detail foto's bekijk en de grote hoeveelheid info en de tekst waarin over flagship en geen type wordt genoemd, heb ik het idee dat het lege doosjes zijn.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtAls ik de detail foto's bekijk en de grote hoeveelheid info en de tekst waarin over flagship en geen type wordt genoemd, heb ik het idee dat het lege doosjes zijn.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtAls ik de detail foto's bekijk en de grote hoeveelheid info en de tekst waarin over flagship en geen type wordt genoemd, heb ik het idee dat het lege doosjes zijn.
Voordien wisten wij zelf niet wat de toekomst ons ging brengen. Nu wél.
En gaat dat een slechte DSLR zijn? Neen, zoiets bestaat niet. You get what you pay for.
Comment
-
Op dpreview is het volledige verhaal te lezen. Dr staan inderdaad 2 nieuwe modellen aan te komen. De opvolger van de 7D en nog een professionele camera. Verder geen info over specs. Ik snap dat Sony die liever nog eventjes geheimhoud aangezien de release niet binnen korte tijd zal zijn.
Wel goed dat ze even laten weten dat ze toch echt bezig zijn om een aantal mooie Alpha's neer te zettenNatuurlijk is ook dit oud nieuws.
Gewoon afwachten dus, geen punt voor mij, mijn 7D werkt nog prima.
linkje: http://www.dpreview.com/articles/pma2007/Sony/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtAls ik de detail foto's bekijk en de grote hoeveelheid info en de tekst waarin over flagship en geen type wordt genoemd, heb ik het idee dat het lege doosjes zijn.
Het voornaamste is dat er twee nieuwe komen, en die zullen niet kleiner worden dan de a100, integendeel. En aangezien Sony CCD's voor o.a. Nikon maakt, zullen ze wel geen mindere kwaliteit in de eigen dslr's stoppen veronderstel ik"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Even speculeren:
Kijk even naar het prismahuis van het "flagship", best groot.... FF???
Daarentegen mis ik iets, eigenlijk nogal veel, waar zijn al die knoppen? De mogelijkheden zullen er wel zijn, maar juist één van de sterke punten van de 7D vind ik nog steeds dat er zo'n grote ronde knop bovenop zit voor de exposure/flash compensation...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384 Bekijk berichtDe mogelijkheden zullen er wel zijn, maar juist één van de sterke punten van de 7D vind ik nog steeds dat er zo'n grote ronde knop bovenop zit voor de exposure/flash compensation..."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
Comment