Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 300D

Hi Peeps!

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik vroeg me af hoeveel ik nog zou kunnen krijgen voor mijn 300D body. Ik heb hem gekocht net toen de 350D uitkwam. Er zijn zo'n 12 800 foto's meegemaakt en het toestel bevindt zich nog in perfecte staat (buiten gebruikssporen natuurlijk).
    Enig idee hoeveel ik hiervoor nog zou kunnen vragen/krijgen (ik zou willen overschakelen op de 30D en ik zou dus graag een richtprijs hebben voor de 300D zodat ik kan zien hoeveel ik nog moet sparen ).
    Bedankt in ieder geval!

Greetz,

Jos_ke
    Visit me @ www.cedricjanssen.be of http://ceeja.deviantart.com
    Canon 30D, Canon 50mm f/1.8, Sigma 24-70mm f/2.8, Canon 75-300mm f/4.0-5.6, Canon Speedlight 550EX en Canon Macro-converter

Re: Canon 300D

Tweedehands is de prijs wat de koper er voor geeft!

Je moet gewoon een beetje geluk hebben, dikwijls krijg je meer van een tweedehands toestel als je het kunt verkopen buiten de Internet omgeving.
    Zoals bijvoorbeeld in een lokale fotoclub.

Persoonlijk zou ik niet meer dan 300 Euro er aan geven.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Dus jij denkt dat ik er meer zou voor krijgen als ik het niet op belgiumdigital zou verkopen?
      Denk je dat ik het nog aan de man zou kunnen brengen? Zo'n "oude rommel". Kwestie dat er nu reeds een 350D en zelfs de 400D op de markt zijn die wel stukken beter zijn, en reeds zeer goed van prijs...
      Het maximum bedrag dat ik er dus zou voor kunnen krijgen is 300 EUR denk je?
      Dankje voor je reactie!

Greetz,

Cedric
      Visit me @ www.cedricjanssen.be of http://ceeja.deviantart.com
      Canon 30D, Canon 50mm f/1.8, Sigma 24-70mm f/2.8, Canon 75-300mm f/4.0-5.6, Canon Speedlight 550EX en Canon Macro-converter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos_ke Bekijk bericht
        Dus jij denkt dat ik er meer zou voor krijgen als ik het niet op belgiumdigital zou verkopen?
        Denk je dat ik het nog aan de man zou kunnen brengen? Zo'n "oude rommel". Kwestie dat er nu reeds een 350D en zelfs de 400D op de markt zijn die wel stukken beter zijn, en reeds zeer goed van prijs...
        Het maximum bedrag dat ik er dus zou voor kunnen krijgen is 300 EUR denk je?
        Dankje voor je reactie!

Greetz,

Cedric

Je moet trachten gebruik te maken van de onwetendheid van sommige zielen, niet iedereen zit constant op Internet en volgt alles op de voet en dat dan nog wereldwijd om het zo te zeggen.

Onlangs adverteerde ik een TFT monitor op BD, Da mag niet maar ik deed het onwetend, ik vroeg 250 Euro, ondanks het feit dat de advertentie maar 1 uur online was kreeg ik 4 PM's in de bus dat da véééél te duur was.

Enfin de advertentie was verwijderd door de mod's en ik stel mijne monitor te koop op de club in het echte leven. Man ze stonden der voor aan te schuiven, en de ene stak de ander voor, allez als ik er drie bij had waren ze nog weg geweest en niemand die maar één euro afpingelde.

De BD'rs zijn zeer goed geinformeerd, maar in kokale fotoclubs zijn nog héél veel analoge werkers, mensen van 60 en soms veel ouder. Die hebben geen intenet, en sommigen willen toch ook een stapje zetten in de digitale fotografie.

Dat is wat ik bedoel !

MVG, Jeff en succes met de verkoop.
        Last edited by Digipics357; 3 maart 2007, 11:22. Reden: correctie typefout
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

hier is een geïnteresseerde ziel ...
          zie mijn topic

mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Hou dat ding bij als reservebody.
            www.Klikkerdeklik.be
            Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Working...
            X