Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FujiS3 pro vs Fuji 9600

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FujiS3 pro vs Fuji 9600

binnenkort vertrekken ik samen met mijn partner en ons zoontje op jaarlijks verlof/huwelijksreis voor 3 weken.

Ik bezit momenteel een Fuji S3pro en verschillende lenzen.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik mijn S3 met al mijn lenzen zou meenemen op vakantie of zou uitkijken naar een S9600.

Weet er iemand hoe de beedkwaliteit van de S9600 ligt vergeleken met de S3 pro?

Alvast bedankt,

Koen

Re: FujiS3 pro vs Fuji 9600

Als je het doet voor de kwaliteit is mijn keuze snel gemaakt.
    Als je een excuus zoek om die 9600 te kopen, dan helpt het altijd om te zeggen tegen uw vrouw dat ze met dat nieuw toestel er veel beter zal opstaan dat met dat oud versleten toestel....
    Dan moe je enkel nog opletten dat ze niet afkomt met " Ok ! je mag dat toestel kopen maar dan moet je die andere oude versleten bak verkopen " !
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

hallo,

bedankt voor de wijze raad

ik heb inderdaad al hints in die richting ontvangen

Ik overweeg dit hoofdzakelijk om niet te moeten rondlopen met 3kilo glas en zo. Voor het gemak laat ons zegen.

Een andere optie die ik overweeg is om een allround lens aan te schaffen zoals de tamron 28-200 ofzo. Maar dan héeb ik het zelfde probleem. Ik heb bijvoorbeeld de 70-200 VR die natuurlijk beter is van kwaliteit.....

De tijd begint nu te dringen en ik raak er niet goed uit....

Comment

ipv een S9600 erbij te kopen, koop de Nikon 18-200 AFS VR als reislens.

Comment

Of als je goed licht verwacht mijn Tamron 18-200

Ik heb zelf als extra toestelletje een F30 en ben daar zeker gevreden over
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Koen,

Ik zou niet twijfelen en zeulen met die handel. Wat is dat nu voor een ingesteldheid ? Een S3 Pro met 70-200 VR (en wie weet wat nog) in de kast laten staan om dan terug te komen met beelden waarvan je niet tevreden bent ?

Ooit stond hier eens een verhaal van iemand die zo op safari vertrokken is. Die heeft zich dat achteraf ook ferm beklaagd.

Mvg,
            TravelToy

PS Mag ik het telefoonnummer van je vrouwtje even (via PM liefst) ? Ik moet haar nog iets influisteren in verband met die 70-200 VR
            www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
              Koen,

Ik zou niet twijfelen en zeulen met die handel. Wat is dat nu voor een ingesteldheid ? Een S3 Pro met 70-200 VR (en wie weet wat nog) in de kast laten staan om dan terug te komen met beelden waarvan je niet tevreden bent ?

Ooit stond hier eens een verhaal van iemand die zo op safari vertrokken is. Die heeft zich dat achteraf ook ferm beklaagd.

Mvg,
              TravelToy
              Zo denk ik er ook over.
              Je hebt tenslotte je spullen gekocht om goede foto's te maken.
              Ik ga van de zomer 15 dagen naar Turkije, ik neem mijn hele tas met alles wat ik heb mee.
              Dat doe ik al 3 jaar zo.
              Kan mooi met de handbagage in het vliegtuig.
              Ik weet dat het een heel gesjouw is, maar als ik eenmaal gesetteld ben heb ik er ook 14 dagen plezier van.

Dus kort samengevat:
              Jij wilde DSRL, dus niet twijfelen en sjouwen.

Gr kees
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Uiteindelijk heb je toch een vrouw gezocht om te helpen bij het dragen van je fotomateriaal he.
                Het meiske gaat zich compleet nutteloos voelen als ze niets te doen heeft.

Dus, doe het voor haar!

Comment

Working...
                X