Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony A 100 H dslr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sony A 100 H dslr

De bedoeling is om eens uit te vissen wat de ervaring is van personen die dit toestel gebruiken,ikzelf bezit er dus ook een,en heb dit nog niet zo lang,en vond het wel intresant om eens te polsen wat de gebruikerservaringen zijn.

-passen alle k-m lenzen of enkel die met af.
    -wat vind je van de beeldstabilisatie.
    -waar vind je geschikte lenzen en waar kan je ze,testen voor de aankoop.
    -welke lenzen zijn er goed en welke presteren minder.
    -welke instellingen gebruik je het liefst en waarom.
    -wat zijn je bevindingen met betrekking om het bekomen van aanvaardbare fotos .
    -tot hoeveel iso kan je eigenlijk gaan,zonder al te veel last te hebben van ruis,en waarom.
    -van wat moet je opleten tijdens het gebruik van je toestel.
    -als je punten mocht geven wat is je score op een totaal van 10?

En alles wat belangrijk is om weten wat ik vergeten ben.
    Ik weet dat er hier op bd verschillende mensen zijn met dit toestel,dit zou dus wel eens voor verschillende mensen intresant kunnen zijn.
    Last edited by DES; 27 februari 2007, 10:52.

Re: sony A 100 H dslr

Hier:
    Dyxum is a website devoted to Alpha system (Minolta / Sony a-mount and e-mount cameras) with lens and camera database and active forum community

vind je al heel wat antwoorden op je vragen.
    (Waarschijnlijk ken je de site al......, of niet...)
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

-passen alle k-m lenzen of enkel die met af. AF
      -wat vind je van de beeldstabilisatie. Geweldig
      -waar vind je geschikte lenzen en waar kan je ze,testen voor de aankoop. konijn, BD, dyxum, ebay ...
      -welke lenzen zijn er goed en welke presteren minder. Dure zijn meestal beter dan goedkope
      -welke instellingen gebruik je het liefst en waarom. A
      -wat zijn je bevindingen met betrekking om het bekomen van aanvaardbare fotos . oefenen
      -tot hoeveel iso kan je eigenlijk gaan,zonder al te veel last te hebben van ruis,en waarom. hangt van situatie en belichting af, 800
      -van wat moet je opleten tijdens het gebruik van je toestel. niet laten vallen
      -als je punten mocht geven wat is je score op een totaal van 10? 11
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

Comment

-passen alle k-m lenzen of enkel die met af: tot nu toe enkel de 70-300 Af naast de kitlens. Bedoeling is dat kitlens vervangen wordt.....als mijn centjes aangroeien
        -wat vind je van de beeldstabilisatie: super!!
        -waar vind je geschikte lenzen en waar kan je ze,testen voor de aankoop: elke respectabele fotowinkel, ebay, 2dehands.be
        -welke lenzen zijn er goed en welke presteren minder: nog te weinig ervaring en te klein arsenaal
        -welke instellingen gebruik je het liefst en waarom: P en A: geven me het gevoel een beetje 'echter' bezig te zijn
        -wat zijn je bevindingen met betrekking om het bekomen van aanvaardbare fotos: proberen en blijven proberen en verschillende instellingen voor zelfde foto
        -tot hoeveel iso kan je eigenlijk gaan,zonder al te veel last te hebben van ruis,en waarom: nog niet echt getest door het aangename weer en tijdsgebrek
        -van wat moet je opleten tijdens het gebruik van je toestel: recht houden, heb nogal de neiging tot schuine horizon bij niet opletten
        -als je punten mocht geven wat is je score op een totaal van 10: perfect bestaat niet, dus 8 zeker
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          Hier:
          Dyxum is a website devoted to Alpha system (Minolta / Sony a-mount and e-mount cameras) with lens and camera database and active forum community

vind je al heel wat antwoorden op je vragen.
          (Waarschijnlijk ken je de site al......, of niet...)
          Deze site had ik al eens bezocht,op zich niet slecht,maar weeral in het engels ,
          en daar ben ik nu niet echt een krak in ,maar toch bedankt.
          tot hier toe weinig reacties ,maar mischien zijn er niet zo veel sony A100 H bezitters als ik gedacht had
          ik zie wel of er nog reacties komen.
          MVG des

Comment

Working...
          X