Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb nog geen digitaal fototoestel en wil er nu 1 kopen!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik heb nog geen digitaal fototoestel en wil er nu 1 kopen!

Bij fotohuset 355 euro Zelf halen in Maassluis

Comment

Ik zou zeker ook ééns naar een Fuji F30 of F31 kijken.
      Of binnen enkele weken de F40.

Deze camera scoort in de tests altijd zeer goed. Zeker als het nogal redelijk donker is (hoge ISO).

Mieke wanneer vertrek je als ik vragen mag?
      Ik ga ook naar Nieuw Zeeland van 19 november tot 15 december. (met Aussie Tours)
      Misschien komen we elkaar nog tegen?
      Canon EOS 5D met 3KG glas
      https://reisforum.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke75 Bekijk bericht
        Bedankt reeds allemaal voor jullie reactie. Het liefste wil ik gaan voor een nieuwe en geen 2dehandse.

Die canon ziet er idd super uit.

Heb je een statief nodig bij deze camera als je voluit gaat zoomen? en is deze camera ook goed voor concertfoto's te nemen?
        Canon powershot s3 Is, is zeker zijn geld waard. Prima fototoestel om mee op reis te nemen. Je hebt alles bij. Van redelijke groothoek tot deftige tele. Gewone AA herlaadbatterijen, en batterijvriendelijk.

Concertfoto's ermee maken, denk ik dat dit een beetje moeilijk wordt.

Maar we praten hier tenslotte over een toestel van maar ongeveer 350 euro.

Groetjes

neos
        Last edited by Neos; 2 maart 2007, 04:55.
        http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred. Bekijk bericht
          Ik zou zeker ook ééns naar een Fuji F30 of F31 kijken.
          Of binnen enkele weken de F40.

Deze camera scoort in de tests altijd zeer goed. Zeker als het nogal redelijk donker is (hoge ISO).

Mieke wanneer vertrek je als ik vragen mag?
          Ik ga ook naar Nieuw Zeeland van 19 november tot 15 december. (met Aussie Tours)
          Misschien komen we elkaar nog tegen?
          We hadden eerst gedacht aan een Fuji maar ik wil wel een goeie zoom en daarom gaan we waarschijnlijk de canon kopen. We zijn nu overal de prijzen aan het vergelijken.

Wij gaan naar NZ van 31 oktober tot 22 november. We doen enkel het Noord-eiland. Over paar jaartjes gaan we dan het Zuid-eiland doen.

Comment

Ah, ok
            Die Cannon is inderdaad wel wat anders van zoom. 12x tegen 3x ga je wel merken.

Veel succes met je nieuwe Camera in NZ zou ik zeggen.
            Neem zeker genoeg geheugenkaartjes mee want je zal het nodig hebben.
            Canon EOS 5D met 3KG glas
            https://reisforum.net

Comment

Ik heb verleden jaar mijn Fuji FinePix S7000 verkocht, inclusief geheugenkaarten, batterijen, batterijlader, fototas,... voor de prijs van 300 €. Dus als je een beetje rondkijkt zal je zeker iets degelijk vinden voor jouw budget. Kijk misschien uit naar een toestel in de aard als dat wat ik verkocht heb, want je kan ook alle instellingen aanpassen, dus ook volledig manuele instellingen zijn mogelijk. Wat je een pak meer plezier zal geven na verloop van tijd.

Bart.
              Canon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )

Comment

Ik ben gaan zien in de fnac naar de canon en kost daar 479 euro.
                Daarna langsgeweest bij een fotograafwinkel daar was em 469 euro.
                In de carrefour heb ik ook de Sony H2 gezien, is dit een goeie camera????

Comment

Sony H2 moet een van de beste in zijn reeks zijn !!

zie bespreking op www.dpreview.com !

Comment

Nog eens iedereen bedankt voor de hulp.
                    Ik ben er eindelijk uitgekomen en heb mij deze week de panasonic TZ3 gekocht ipv canon s3.

Ik heb foto's van de TZ3 gezien en is blijkbaar een handig toestel om landschappen mee te fotograferen en mee te nemen op vakantie.

Heb hem gekocht bij mijn fotograaf en die zegt dat het toestel heel populair is. Helaas moet ik een weekje wachten tot dat ik em in bezit heb wegens het verlengde weekend en verlof fotograaf.

Comment

Working...
                    X