Re: Leica M8.
ja heb al verschillende vergelijkende beelden gezien van 5D en M8 omdat ik regelmatig de M8 sites afschuim en dat verschil is inderdaad hemelsgroot in het voordeel van Leica, er staan verschillende vergelijkende test op het web moet je maar eens nakijken alhoewel dat ik het nut van deze tests niet inzie want het zijn 2 verschillende cameras. Je moet natuurlijk beelden interpreteren naar dynamiek, contrast,scherpte, kleur,detail en natuurlijk niet te vergeten naar de unieke karakteristieke eigenschappen van de lenzen. Weet niet of Canon wel echt goede breedhoeken heeft.
AF,zoals die 5d gebruiker zegde met mijn 5d zijn 9 beelden op de 10 in focus met mijn M8 10 op 10.
Leica is natuurlijk ontworpen voor specifiek gebruik met name reportage fotografie en niet echt bedoelt om stillevens in studio gaan mee te maken dus voor mensen die waarschijnlijk niet teveel op deze forums rondhangen maar wel ergens ten velde.
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
Bekijk bericht
AF,zoals die 5d gebruiker zegde met mijn 5d zijn 9 beelden op de 10 in focus met mijn M8 10 op 10.
Leica is natuurlijk ontworpen voor specifiek gebruik met name reportage fotografie en niet echt bedoelt om stillevens in studio gaan mee te maken dus voor mensen die waarschijnlijk niet teveel op deze forums rondhangen maar wel ergens ten velde.
Comment