Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk spiegelreflextoestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welk spiegelreflextoestel

Hallo,
    Momenteel gebruik ik een digitale Canon IXUS 750, maar ik wil me graag toeleggen op natuurfotografie en een goed digitaal spiegelreflextoestel aanschaffen. Dit zou dus het meeste moeten dienen voor het fotograferen van landschappen, allerlei insecten ea dieren. Op termijn zou ik me daarvoor ook graag een macrolens aanschaffen, maar eerst zou ik het werken met de nieuwe camera voldoende onder de knie willen hebben. De kostprijs mag tot rond de 1000 € gaan. Tips en advies over welk toestel ik hiervoor het beste kies zijn welkom.

Groeten,
    Filip
    Filip De Vos - Foto albums

Re: welk spiegelreflextoestel

Welkom op het forum.
    Maar je vraag lijkt me overbodig.
    Gebruik de zoekfunctie.
    Dit topic beantwoord perfect je vraag.

Hallo, ik heb nu momenteel de canon ixus 550 maar zou graag overstappen naar de aankoop van een betaalbaar maar toch goede spiegelreflex camera, welke zouden jullie me aanraden, ik zou liefst onder de 1000 euro blijven. Graag jullie ervaring en reacties aub. Hilde:love:

Vriendelijke groeten
    JO
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Re: welk spiegelreflextoestel

Koop een tweede handse
      D50 of 300D. + een lens als de 12-24 en een 90 mm macro lens. Maar wat je kwijt ben weet ik zo niet.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

Comment

Working...
      X