Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laatste vraag

Na veel denken en lezen, vooral op dit forum .
    Blijf ik zitten met de volgende vraag.
    Binnen mijn budget van +/-1000 zegt iedereen mij eerst te gaan voor een deftige lens en ik besef ook wel da lenzen langer meegaan dan bodies.
    Blijft de body; Als ik tweedehands ga binnen mijn budget kom ik uit bij een 400d die ik kan krijgen voor een 500-600 euro, voor 140 euro minder, dus een betere lens, kom ik bij de d70s op de tweedehandsmarkt op dit en andere fora.
    Dus wat is interessanter?
    een d70s en 100 euro extra voor lenzen of een 400d en minder euries voor de eerste lens.
    Ik wil nog steeds een eerste lens 28-70 a 2.8 en misschein een goedkope tele.
    Groetjes
    EV

Re: Laatste vraag

Oorspronkelijk geplaatst door Els.V Bekijk bericht

Volgens mij heb je met een 28-70 2.8 al voor een Nikon gekozen...en daarbij een goedkope tele
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

hoeft geen 28-70 te zijn he, ik had eerlijk gezeg de tamron 28/75 2.8 in mijn hoofd en zit met een soortgelijke vraag
      Last edited by NNNico; 30 januari 2007, 22:25. Reden: te vroeg gesend
      Slijp mijn lenzen nog eens wil je?En hijs de zeilen rondom het niemandsland van de slaap,ontkurk de fles, zet koers, maak vaart, de dood wordt voor de dag bewaard.

Comment

hier mss even kijken naar D70s voor 435,komt op 460 via nachname (betalen bij ontvangst)

Comment

leuke titel !

maar in de realiteit niet haalbaar , toen ik mijn eos 300D kocht dacht ik dat ook , nu een jaar later zit ik al weer vol met vragen ,over nieuwe toestellen ,het gebruik van mijn huidig toestel ,, en weet je wat ? ik zie op sommige sites /homepages prachtige fotos ,als ik dan naar de exif kijk zie ik dikwijls mijn toestel staan en de gebruikte lenzen zijn altijd goeie lenzen
          conclusie : koop dan voor je budget een 2ehands toestel zonder kitlens ,maar koop een deftige lens.
          i.m.h.o

groet des

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
            leuke titel !

maar in de realiteit niet haalbaar , toen ik mijn eos 300D kocht dacht ik dat ook , nu een jaar later zit ik al weer vol met vragen ,over nieuwe toestellen ,het gebruik van mijn huidig toestel ,, en weet je wat ? ik zie op sommige sites /homepages prachtige fotos ,als ik dan naar de exif kijk zie ik dikwijls mijn toestel staan en de gebruikte lenzen zijn altijd goeie lenzen
            conclusie : koop dan voor je budget een 2ehands toestel zonder kitlens ,maar koop een deftige lens.
            i.m.h.o

groet des
            Helemaal waar. Kies een goeie lens en stem daar je keuze van cameramerk op af.
            ______
            www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Els.V Bekijk bericht
              'k zou daar zeker 'n 18-70 van maken, anders ga je geen groothoek hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                'k zou daar zeker 'n 18-70 van maken, anders ga je geen groothoek hebben
                Is die er in 2.8 en hoe weet je dat iemand groothoek gaat missen, de ts zegt specifiek deze lens te willen, dus zal daar wel over hebben nagedacht. Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je stijl van fotograferen is.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                  http://www.eg-electronics.de/digitalkamera/index.htm

hier mss even kijken naar D70s voor 435,komt op 460 via nachname (betalen bij ontvangst)
                  Die prijs lijkt me te mooi om waar te zijn (250€ goedkoper dan de anderen). Heeft iemand daar al iets besteld?
                  Die nachname is alleen binnnen DE mogelijk, binnen EU alleen Vorkasse (overschrijving ?)
                  Mocht iemand daar al iets gekocht hebben zou ik me dr wel aan wagen. Hier http://www.topvision-online.de/produ...dd&category=61vond ik hem tegen 425 rembours in, dus nog beter, maar geen van dees winkels heb ik hier onlangs op het forum tegengekomen
                  groetjes
                  EV
                  Last edited by Els.V; 31 januari 2007, 14:05. Reden: nog een winkel gevonden

Comment

Working...
                  X