Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 doet raar!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D70 doet raar!!!

Ongeveer een jaar ben ik in het bezit van een Nikon D70. Tot nu toe heb ik er nog geen enkel probleem mee gehad. Nu opeens begint hij raar te doen. Soms als ik het willen opstarten begint het groene lampje naast de geheugenkaart te flitsen en start hij niet op. Ik weet echt niet hoe dit komt, maar vind het zeer vervelend.
    Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Re: Nikon D70 doet raar!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Barbara_111 Bekijk bericht
    Ongeveer een jaar ben ik in het bezit van een Nikon D70. Tot nu toe heb ik er nog geen enkel probleem mee gehad. Nu opeens begint hij raar te doen. Soms als ik het willen opstarten begint het groene lampje naast de geheugenkaart te flitsen en start hij niet op. Ik weet echt niet hoe dit komt, maar vind het zeer vervelend.
    Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
    Dit ruikt heel sterk naar BGLOD (blinking green light of death), zoek hier op BD maar eens op BGLOD en je weet veel

Je hebt hem een jaar en het is een D70, dan heb je hem tweedehands gekocht ?

Nu geen probleem, dit euvel wordt altijd gratis hersteld, je bent je toestel wel 3-4 weken kwijt

Comment

aaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhh

ze zijn er weer, de bglod's

(maar 'k zou er ook kunnen naast zitten hoop ik)
      mm

[= Blinking Green Light Of Death]
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn camera nikon d70 en die was ook ongeveer 1jaar. ik heb hem binnen gedaan, 3 maanden moeten wachten voor die klaar was. het was wel gratis maar de service is echt lang wachten

Comment

Hey,
          bedankt voor de diagnose iedereen!

Comment

Working...
          X