Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dit is toch geen stof neem ik aan?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: dit is toch geen stof neem ik aan?

Oorspronkelijk geplaatst door Spy-Glass Bekijk bericht
    ...

Toch geen velletje A4 verspillen zeker
    ...
    "....Verspillen"

Je kàn en je màg dat A4 velletje daarna nog gebruiken voor whatever hoor!...

Comment

Zou ik dien Bruggeling ki helpen
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
        "....Verspillen"

Je kàn en je màg dat A4 velletje daarna nog gebruiken voor whatever hoor!...
        ah, dat ik dat nu pas weet, ik dacht dat je die maar 1 keer kon gebruiken omdat daar dan ook stof op kwam en dit een vertekend beeld kan geven

ik gebruik trouwens ook een leeg worddocument (al zal ik de volgende keer mijn scherm wel mogen proper maken )
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

FZ50

Comment

mensen, kweet nu wat het is, bedankt en ben wreed goed geholpen door "spioneer-glas" via msn, thx (en natuurlijk door de andere mensen en hun antwoorden )

Comment

hieronder de originele 100% crop 400x600 pixels zoals het was

en hieronder hoe het de complete cmos eruit ziet (dus geen deel ervan zoals hierboven), de 3 grote bolletjes zijn vuiltjes die momenteel nog niet van plan zijn te imigreren na een aantal pogingen, het kleine bolletje is een nieuw vuiltje na de laatste poging, maar bij ondervinding laat ik liever 1tje liggen ipv kans te hebbe er 2 nieuwe bij te krijgen der is nog altijd zoiets als de cloontool als hij dan toch zichtbaar zou komen...

bedankt voor de reacties en vooral aan spy-glass voor de uitgebreide msn ondersteuning en dolly (en roland) voor de filmpjes...

Comment

Working...
            X