Bij een recent in België bij de reguliere handel aangeschafte Canon 5D zat een bon waarmee je, via het internet, een Sandisk 512 MB-compact flashkaart kunt krijgen. Na registratie bij Canon Image Gateway zou je je moeten kunnen aanmelden op de pagina van Canon-promoties. De pagina blijkt echter al wekenlang 'niet beschikbaar' te zijn. Heeft hier nog iemand last mee gehad? De promotie loopt tot eind december en dat tijdstip nader vliegensvlug...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gratis Sandisk bij Canon 5D
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gratis Sandisk bij Canon 5D
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtBij een recent in België bij de reguliere handel aangeschafte Canon 5D zat een bon waarmee je, via het internet, een Sandisk 512 MB-compact flashkaart kunt krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht512 MB CF bij een 5D ? Wat een joke. Canon zou er dan beter een kortingsbon bij geven of zoiets.
By the way: inmiddels ben ik wel op de site geraakt en is de kaart op weg, ik zou ze 'binnen de 28 dagen' moeten hebben, zo staat er. Komt te voet, blijkbaar.
Item mag dus toe, tenzij er iemand nog wat verder over het wel en wee van speciale acties wil palaveren.
Comment
-
Sandisk CF 512 MB kost verkoop c.a. 18 euro. Wil jij voor dat geld je persoonsgegevens incl. cameranummer aan de grote marketingklok hangen zodat in principe alle foto's te traceren zijn tot aan je adres toe? Dan moet je dat vooral doen, als je een beetje op je privacy gesteld bent dan laat je die 'actie' mooi aan je voorbij gaan.Ik ben er klaar mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht512 MB CF bij een 5D ? Wat een joke. Canon zou er dan beter een kortingsbon bij geven of zoiets.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk berichtHehehe, na één uitstap met de 5D mijn 2GB CF Card vervangen door 8GB...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk berichtHehehe, na één uitstap met de 5D mijn 2GB CF Card vervangen door 8GB...
Maar met me 30D heb ik ook een kaartje gehad van 512MB en ik merk gewoon snelheid verschil met me kaartje van 1Gb en die is van de Extreem reeks.
Met de 5D zul je er nog meer last van hebbenWaar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knor Bekijk bericht...Stoeffer!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk berichtMoest je die van 8GB niet vervangen door een kaartje van 16GB
Maar met me 30D heb ik ook een kaartje gehad van 512MB en ik merk gewoon snelheid verschil met me kaartje van 1Gb en die is van de Extreem reeks.
Met de 5D zul je er nog meer last van hebben
Snelheid? Interesseert mij niet. 5D heeft meer dan zat bufferruimte
sugar
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk berichtHeeft niets met stoefen te maken. 2 GB geeft ongeveer 125 foto's (RAW) met de 5D. Voor wat ik toen fotografeerde (aquariumvissen), was 2GB gewoon te weinig en een PSD vind ik maar niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk berichtSnelheid? Interesseert mij niet. 5D heeft meer dan zat bufferruimte
sugar
Zelfs bij 1 foto per keer wegschrijven merk ik het.
hoeveel geheugenkaartjes heeft u altijd mee Sugar?
Omdat zo'n van 2GB niet genoeg was.Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk berichtDe 30D heeft ook een buffer voor meerdere foto's
Zelfs bij 1 foto per keer wegschrijven merk ik het.
hoeveel geheugenkaartjes heeft u altijd mee Sugar?
Omdat zo'n van 2GB niet genoeg was.
De 5D heeft een buffer voor 17 RAW's. Schrijfsnelheid is dus geen probleem voor mij.
Ik vind jongleren met CF cards te gevaarlijk, ik zou er gegarandeerd verliezen. Vandaar één kaartje, van 8GB in de camera. Dat komt er alleen uit bij mij thuis om alles te dumpen op mijn PC.
Vaak betreft het een pak minder dan 100 foto's (ik ben geen veeltrekker), maar ik weet dat ik altijd voldoende plaats ter beschikkin heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht100% mee eens. Dit is veel ingewikkelder, zowel voor Canon als voor de comsument. Natuurlijk kost die Sandisk hen geen fractie van wat een comsument denkt dat hij kost, dus het lijkt of ze meer geven dan het in werkelijkheid is. Een oeroude marketingtruc. Kortingen zijn trouwens ook slecht: de 5D was, net voor ik 'm kocht, zowat 200 euro goedkoper door een speciale actie. Gezellig als je dat ontdekt, een week nadat de actie is afgelopen. Met zo'n acties maak je dus altijd meer mensen ontevreden dan tevreden.
By the way: inmiddels ben ik wel op de site geraakt en is de kaart op weg, ik zou ze 'binnen de 28 dagen' moeten hebben, zo staat er. Komt te voet, blijkbaar.
Item mag dus toe, tenzij er iemand nog wat verder over het wel en wee van speciale acties wil palaveren.
Leuk dat je overal wat reactie geeft maar op je eigen te koop topic over de 300 mm 2.8 niet reageerd.
Laat dus maar zitten, is niet belangrijk ook , zoek wel verder !!
Comment
Comment