Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Sandisk bij Canon 5D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis Sandisk bij Canon 5D

Oorspronkelijk geplaatst door marbico Bekijk bericht
    Leuk dat je overal wat reactie geeft maar op je eigen te koop topic over de 300 mm 2.8 niet reageerd.
    Laat dus maar zitten, is niet belangrijk ook , zoek wel verder !!

Dit is geen reactie op een topic, maar een zelfbegonnen topic. En wat de 300 f2,8 betreft: ik had je vraag nog niet gezien wegens te druk. Ik zal morgen eens bellen naar foto Rembrandt, waar de lens inmiddels in de etalage staat, om te vragen of ze me het serienummer even willlen doorgeven. Je mag ook zelf naar hen bellen, natuurlijk. Vragen naar Dirk of Axel. Kan je meteen van hen horen hoe fraai de lens er uit ziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
      Sandisk CF 512 MB kost verkoop c.a. 18 euro. Wil jij voor dat geld je persoonsgegevens incl. cameranummer aan de grote marketingklok hangen zodat in principe alle foto's te traceren zijn tot aan je adres toe? Dan moet je dat vooral doen, als je een beetje op je privacy gesteld bent dan laat je die 'actie' mooi aan je voorbij gaan.
      Ik heb er, als prof, hoegenaamd geen probleem mee dat mijn foto's te traceren zijn. Integendeel, het zou erger zijn mochten ze niet onlosmakelijk met mij als auteur verbonden zijn. Ze zijn hoedanook altijd ondertekend met het 'copyright' symbool. En bovendien heeft Canon al mijn gegevens uiteraard al via het CPS-systeem. Dus laat maar komen, dat kaartje van 18 euro!

Comment

rond 14-15 december naar website geweest en cf aangevraagd, rond 26/12 kaartje ontvangen, zeer snel dus ....
        Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

de site is inderdaat erg traag en werkt niet altijd
          maar de aanhouder wind

ps er zat nog wel een kortings bonnen boekje bij mijn 400D
          alleen geld was al op en stonden allen leuke duuren dingen in
          Canon EOS400D + Canon 18-55 + Sigma 70-300/F4.0-5.6 + Speedlite 430EX + sandisk-ultra II 1gb - 2GB en een Olympus SP310 compactcam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
            Wil jij voor dat geld je persoonsgegevens incl. cameranummer aan de grote marketingklok hangen zodat in principe alle foto's te traceren zijn tot aan je adres toe? Dan moet je dat vooral doen, als je een beetje op je privacy gesteld bent dan laat je die 'actie' mooi aan je voorbij gaan.
            Bang dat ze aan uw deur zullen staan misschien . Dat is wel heel erg paranoia .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Bang dat ze aan uw deur zullen staan misschien . Dat is wel heel erg paranoia .
              Absoluut mee eens. Maar een kaartje van 18 EUR gratis leveren bij een aankoop van een toestel van > 2500 EUR, maar alleen na registratie... Van mij mogen zouden ze het in hun *** mogen steken
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                Absoluut mee eens. Maar een kaartje van 18 EUR gratis leveren bij een aankoop van een toestel van > 2500 EUR, maar alleen na registratie... Van mij mogen zouden ze het in hun *** mogen steken
                Volgens mijn vervalt dan de garantie op het kaartje

Comment

Working...
                X