Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

    Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
    Is deze nadien bewerkt, of is het een foto recht uit de camera?
    Mvg des
    De achtergrond is ontruist, de fazant zelf, niet. Enkel een beetje usm op de fazant.
    http://www.pbase.com/neos_marc

    www.caridina.be

    Comment


    • #77
      Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

      Oorspronkelijk geplaatst door Neos Bekijk bericht
      De achtergrond is ontruist, de fazant zelf, niet. Enkel een beetje usm op de fazant.
      En dit bewijst toch dat de canon echt wel goed is hoor

      [IMG][/IMG]

      Comment


      • #78
        Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

        Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
        En dit bewijst toch dat de canon echt wel goed is hoor
        Zeker weten! 'k Heb deze camera sinds maart vorig jaar en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Canon zal met serieuze troeven op tafel moeten komen alvorens ik deze inruil voor een opvolger.
        http://www.pbase.com/neos_marc

        www.caridina.be

        Comment


        • #79
          Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

          Oorspronkelijk geplaatst door Neos Bekijk bericht
          Zeker weten! 'k Heb deze camera sinds maart vorig jaar en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Canon zal met serieuze troeven op tafel moeten komen alvorens ik deze inruil voor een opvolger.
          Daarin heb je groot gelijk, ik heb een lange weg afgelegd, van prosumers naar canon 300D, en nog een ander merk, en nu weer de canon, nu besef ik pas wat voor een keigoed toestel dit is, maar door de vele tegenslagen met mijn andere toestellen en verkeerde beslissingen, nooit echt mijn weg in de fotografie gevonden, nu ben ik pas echt verkocht, de volgende stap is enkele budgetlensjes, en dan vol doorsparen voor kwalitatief hoogstaand glas, want dat is een niet te verwaarlozen, gegeven als je kwaliteit wilt leveren en voor jezelf genoegdoening wilt vinden,mijn 30 D,gaat nog lang bij me blijven.
          nog veel succes met je fotografie zou ik zeggen.(en ook voor de andere mensen die zich er goed in hun vel mee vinden).
          Mvg des

          Comment


          • #80
            Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

            ik heb het kei druk met school werk enzoDus ik weet nog niet wanneer ik de lijst bijwerk. Graag begrip hiervoor.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • #81
              Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

              iemand vergeten? Die zich wel heeft aangemeld. Ik zie de usernames dansen en dus kan ik er wel eentje over het hoofd zien
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • #82
                Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                Allé, ge moogt mij ook aan het lijstje toevoegen. 'k Heb met veel trots mijn EOS 30D verleden week in ontvangst mogen nemen
                meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                Comment


                • #83
                  Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                  Zie nu pas deze thread. Heb dus al een hele poos een 20D en nog altijd zeer tevreden ;-)
                  http://www.arnesmeets.tk

                  Comment


                  • #84
                    Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                    Oorspronkelijk geplaatst door Slow One Bekijk bericht
                    Zie nu pas deze thread. Heb dus al een hele poos een 20D en nog altijd zeer tevreden ;-)
                    heé ,leef jij nog?
                    het is geleden van als ik mij 300D bij je ben komen halen, dat ik nog iets van je heb gehoord, heb nu de 30D,fijn toestel hoor,
                    Mvg des

                    Comment


                    • #85
                      Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                      Vannaf morgenvroeg , heb ik ook een 30D

                      @Des; Uwe Sony al ingeruild??

                      Comment


                      • #86
                        Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                        Ik werd laatst voor gek verklaard dat ik f4 nooit op mijn 70-200 4L gebruikte.

                        Dit kon ik niet omdat mijn foto's te soft waren. Na uitvoerig testen blijkt dat ik dus toch een backfocus probleem met mijn 30D heb. Op de testchart zie je dat hij 14mm na het scherpstelpunt scherp heeft.

                        Deze stuur ik volgend week met mijn lenzen naar rofa repair.
                        Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

                        Comment


                        • #87
                          Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                          Oorspronkelijk geplaatst door cheetah Bekijk bericht

                          Dit kon ik niet omdat mijn foto's te soft waren. Na uitvoerig testen blijkt dat ik dus toch een backfocus probleem met mijn 30D heb. Op de testchart zie je dat hij 14mm na het scherpstelpunt scherp heeft.
                          Canon....een mens vraagt zich af wie zich zulken brol wil aanschaffen.

                          (Gewoon om even te testen of de Canonieten tegen een grapje kunnen )

                          Hey, niet schieten op mij hé, ik zit zelf met Sony-brol opgezadelt. Ik mag me hier toch wel een beetje afreageren zeker?...

                          Comment


                          • #88
                            Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                            Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
                            Canon....een mens vraagt zich af wie zich zulken brol wil aanschaffen.

                            (Gewoon om even te testen of de Canonieten tegen een grapje kunnen )

                            Hey, niet schieten op mij hé, ik zit zelf met Sony-brol opgezadelt. Ik mag me hier toch wel een beetje afreageren zeker?...
                            Sssssssssssstt
                            Niet alles is rozengeur en maneschijn,
                            alles heeft pro. en con.
                            Last edited by DES; 16 juni 2007, 06:16.

                            Comment


                            • #89
                              Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                              Sinds vandaag ook trotse eigenaar van de 30D, batterij is aan het opladen dus nie kunnen testen.

                              Comment


                              • #90
                                Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                                Na de 300D ben ik vandaag overgestapt op de 30 D
                                Na twee uurtjes 'spelen' is er me veel duidelijk geworden: dit is een fijne, handige en stevigere cam
                                Welk een verbetering om bepaalde instelling snel te kunnen wijzigen !
                                Ik denk dat ik groooooooote vooruitgang boek
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                                Comment

                                Working...
                                X