Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

    ik heb er ook eentje.. 30D

    Comment


    • #32
      Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

      Hier ook net een 30d aangeschaft.

      Maar we gaan nog heel veel moeten leren denk ik.

      Comment


      • #33
        Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

        Ik had het erg druk de laatste tijd, dus vandaar dat ik hem laat bijwerk.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #34
          Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

          'k heb al lang mijn 30D hoor, maar laat mij gerust bij de 10D staan ook

          Comment


          • #35
            Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

            Ook een 30D hier. Wordt wel een hele bedoening die 30D club. Champagne voor het 1000e lid?

            Grt Frederico

            Comment


            • #36
              Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

              Ook een happy 30 D'er
              Canon 5D Mark III+Canon G11+70-200 L F2.8 IS USM +EF100mm F/2.8L Macro IS USM+16-35 L F2.8 +Canon 420 EX +Manfrotto MT 190CXPRO4+Monopod+ extender II 1.4 Canon

              Comment


              • #37
                Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                Zeer informatieve link.
                キヤノンの公式グローバルサイトです。キヤノンのビジョン、経営戦略、事業領域、最新ニュースをはじめ、会社情報、投資家情報、サステナビリティ活動、およびキヤノン株式会社の採用情報などをご覧いただけます。
                Canon 30D - EFS 17-55mm f/2.8 IS USM

                Comment


                • #38
                  Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                  De cash-back van de 30D heeft blijkbaar heel wat slachtoffers gemaakt bij Belgiumdigital

                  Ook ik kon niet aan de verleiding weerstaan, zet me er maar bij..
                  Zo, en nu een paar maanden op water en brood

                  Groetjes
                  K@rel
                  Is this the real life? Is this just fantasy?
                  Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                  Comment


                  • #39
                    Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                    reken mij der ook maar bij

                    en mij vrouwtjen ook


                    hebben allebei der ene met grip deronder


                    fantastisch toestel



                    greetz,



                    digicammer

                    Comment


                    • #40
                      Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                      Yep, nog een 30D'er voor op de lijst, ga hem zaterdag afhalen
                      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                      debruri.be

                      Comment


                      • #41
                        Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                        Ik ben ook één van de gelukkige eigenaren van een 30d.
                        Canon spul

                        Comment


                        • #42
                          Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                          zie mijn reeds aangepaste handtekening.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #43
                            Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                            Sinds verleden jaar ben ik ook in het bezit van een 30D.
                            Onlangs ben ik de volgende engelstalige handleiding tegengekomen geschreven door Ken Rockwell http://www.kenrockwell.com/canon/30d...sers-guide.pdf.
                            Deze handleiding geeft nuttige tips en is gebruiksvriendelijker dan de originele van Canon.
                            BD0681BE -
                            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                            Comment


                            • #44
                              Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                              Sinds verleden jaar ben ik ook in het bezit van een 30D.
                              Onlangs ben ik de volgende engelstalige handleiding tegengekomen geschreven door Ken Rockwell http://www.kenrockwell.com/canon/30d...sers-guide.pdf.
                              Deze handleiding geeft nuttige tips en is gebruiksvriendelijker dan de originele van Canon.
                              Deze manual geeft ook een aantal slechte tips, vind ik en is eigenlijk meer een beschrijving van welke instellingen HIJ prefereert.

                              RAW raadt hij af bv. en bij JPG promoot hij de "medium" boven de "fine" setting

                              De sensor zou je ook al niet zelf mogen kuisen ("Don't try this at home! I've made about 60000 shots on DSLR's and I've never cleaned a sensor, except with a blower blulb").
                              Wel ik ben nog lang niet zover in aantal "clicks", maar heb m'n sensor toch al enkele keren moeten kuisen (1-2x per jaar).
                              Greetz Geert.
                              Canon gerief...

                              Comment


                              • #45
                                Re: De Canon 30D & 20D & 10D topic - deel II

                                Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
                                Deze manual geeft ook een aantal slechte tips, vind ik en is eigenlijk meer een beschrijving van welke instellingen HIJ prefereert.

                                RAW raadt hij af bv. en bij JPG promoot hij de "medium" boven de "fine" setting

                                De sensor zou je ook al niet zelf mogen kuisen ("Don't try this at home! I've made about 60000 shots on DSLR's and I've never cleaned a sensor, except with a blower blulb").
                                Wel ik ben nog lang niet zover in aantal "clicks", maar heb m'n sensor toch al enkele keren moeten kuisen (1-2x per jaar).
                                Dat is zeker waar Geert, het zijn zijn eigen voorkeuren.
                                Ik ben ook niet met alles akkoord, heb ook mijn eigen voorkeur, zoals JPEG "fine" i.p.v. JPEG "medium".
                                Niettegenstaande vind ik zijn handleiding toch meer verstaanbaar dan die van Canon.
                                BD0681BE -
                                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                                Comment

                                Working...
                                X