Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 shutter probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D70 shutter probleem

Het noodlot heeft toegeslagen... ik woon nu ruim 6 maand in Thailand en toen ik in Bangkok de wagen had geparkeerd en m'n rugzak op m'n schouder hing, toen schoten opeens de riemen door...

Gevolg...

Rugzak met D70 op de grond gevallen ! Niet van zo heel hoog (1 meter ofzo). Ik had hem wel in een handdoek gewikkeld maar het mocht niet baten.. Uiterlijk is er geen schade aan maar toen ik een foto wilde nemen drukte ik op de ontspanningsknop en toen hoor de ik de shutter openen, .. maar niet sluiten. Er verscheen Error op het display en toen ik nog eens op de ontspanningsknop drukte toen ging de shutter weer dicht ( maar geen foto genomen dus ).

Enig idee wat ik hiermee moet aanvangen en hoeveel dit ongeveer kost om te repareren? Kan ik het zelf proberen of ga ik het best langs bij een dealer om hem vervolgens te laten opsturen naar Nikon Thailand?

Telkens als ik eraan denk hoe stom het was om m'n camera in een rugzak met handdoek te proppen wil ik m'n hoofd tegen de muur aanstoten. En zeggen dat hij altijd in een lowepro rugzak zit !!

Working...
X