Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Goh en hoe wereldschokkend, daar zullen wel een paar koppen voor rollen
Komkommertijd zeker?
Inderdaad. Ik denk niet dat het wereldschokkender is dan dat BMW zijn wagens naar de dealers laat brengen en dat de transporteur per toeval een truck inzet met een Mercedes "ster" op het radiatorrooster. Of bvb op Photokina op de stand van HP hun nieuwe 9180 printer aangestuurd wordt vanuit een Mac.
Als men hier moet achter zoeken dat BMW niet in staat is om vrachtwagens te maken en bij "aartsvijand" Mercedes moet aankloppen, of dat HP niet in staat is om PC's te bouwen omdat ze een Mac gebruiken om een foto uit hun printers te laten rollen, 'tja dan moet men zich daar maar bezig mee houden zeker. Pff, ik lig daar niet wakker van. En als men dit grappig vindt, och ja. Maar een dijenkletser is dit nu ook weer niet, hé.
Zo ken ik er nog eentje. Microsoft had een grootscheepse reclamecampagne gestart voor Windows XP (kan ook een andere zijn geweest, maar het idee is hetzelfde). De posters bleken gemaakt te zijn op Apple computers
Maar zoals gezegd. Zulke zaken worden gewoon uitbesteed. Ik maak me er niet druk over
Ik kan me inbeelden dat de mensen die de reclame voor Coca Cola maken ook wel eens Pepsi durven drinken. Maar om een uitleg te geven over foto's op een Canon website, met foto's gemaakt met een Nikon is natuurlijk een blunder.
Och, je moet dat wat relativeren
Waarschijnlijk komt Otto hier direct met een berichtje dat zowel de Canon's als de Nikon's in de fabrieken van Sony worden gemaakt.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment