Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser canon ixus 500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitser canon ixus 500

    Hallo, ik heb een ixus 500 en ben uiterst ontevreden over de flitser. Zo met kerst maak ik graag mooie plaatjes van de familie in warm licht, maar het lijkt wel of iedereen onder een tl-buis zit wanneer ik een foto neem. ik weet echt niet hoe ik dat bij moet stellen; kan je de flitser minder hard laten flitsen?
    Mijn oude ixus 2.1 mp deed het prachtig, maar deze dus niet (of ik doe iets fout, of mis wat)

  • #2
    Re: Flitser canon ixus 500

    Misschien kan je via de menu's de flitsbelichtingscompensatie aanpassen (al twijfel ik eraan dat dat zal gaan bij een compact toestel).

    Met mijn Casio kan ik wel heel eenvoudig de belichtingscompensatie aanpassen, maar bij het flitsen zijn dan de foto's toch allemaal ongeveer hetzelfde belicht. Dat zal dus niet helpen, je moet dus echt de flitsbelichtingscompensatie kunnen aanpassen (ik heb het net even uitgetest).

    Ik heb nog even verder gezocht in de menu's van de Casio en er zit wel degelijk een mogelijkheid in om de "flash-intensity" aan te passen, zoek even of die in jouw IXUS ook terug te vinden is .
    Last edited by Black B@ndit; 26 december 2006, 21:57.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Flitser canon ixus 500

      Dan moet er wel iets fout zijn , ik vind de flits van mijn IXUS 750 namelijk bijzonder goed. De intensiteit kan je regelen in het menu, maar probeer is een andere witbalans , mij lijkt het of daar de fout zit.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment

      Working...
      X