Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Goede Accu voor Canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Goede Accu voor Canon 400D

    hallo mensen!


    ik heb een vraag. bij de canon eos 400D word wel een accu meegeleverd maar is dit wel een sterk genoege accu?
    of maakt het niet zoveel uit?

    is er uberhaupt wel een krachtigere accu nodig?

    ik zoek een accu waar ik dus lang zoet mee ben al ben ik flink aan het schieten! waar moet ik op letten weet iemand wat?


    ik weet dat het een 2hl is bij 400D!

    groetjes

  • #2
    Re: Welke Goede Accu

    De akku die bij een 400D geleverd wordt kan je niet vervangen door een sterkere (of het moet er één zijn die wel even groot is, anders krijg je die er niet in).

    Maar hier hebben er nog niet veel gereclameerd dat die akku niet sterk genoeg zou zijn .

    Je kan er ook een grip op monteren waarin je twee akku's tegelijk kan gebruiken, dat verdubbelt de capaciteit.

    Bij www.dpreview.com schrijven ze dat ze geen lege batterij gehad hebben tijdens de test, en dat Canon opgeeft dat je bij 23°C 500 foto's kan maken zonder flits, en 360 met 50% flitsgebruik. Bij 0°C zakt dat naar 370 en 260 foto's.

    Een reserve-akku meenemen kan dus soms nodig zijn. Een lithium-ion akku kan je best telkens laden voor gebruik, het kan minder kwaad om ze telkens weer volledig bij te laden dan om ze te ver te ontladen (in tegenstelling tot nikkel-cadmium-akku's).
    Last edited by Black B@ndit; 26 december 2006, 22:11.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Welke Goede Accu voor Canon 400D

      Oorspronkelijk geplaatst door mickv1 Bekijk bericht
      hallo mensen!


      ik heb een vraag. bij de canon eos 400D word wel een accu meegeleverd maar is dit wel een sterk genoege accu?
      of maakt het niet zoveel uit?

      is er uberhaupt wel een krachtigere accu nodig?

      ik zoek een accu waar ik dus lang zoet mee ben al ben ik flink aan het schieten! waar moet ik op letten weet iemand wat?


      ik weet dat het een 2hl is bij 400D!

      groetjes
      Als dit dezelfde accu is als bij een 350D; kijk dan eens op eosdigitaal.nl
      Ik heb daar voor mezelf een accu bijbesteld (350d)
      Kost slechts 10euro + 1euro verzendkosten en hij is krachtiger dan de originele canon accu's. Er zit ook een overbeladingsbeveiliging op. Kan ongeveer 1/3 meer foto's nemen met de nieuwe accu

      Groeten, Luc

      Comment

      Working...
      X