Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem Canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem Canon 400D

    Ik heb over een kleine week ongeveer men Canon 400D toegekregen.
    Nu heb ik een probleem...
    de eerst dag dak ik em gebruikte ging alles prima juist wat onderbelicht alles daarmee dus een beetje zitte prutse enzo...
    maar nu zette ik hem de dag erna terug op en wou een opname maken en toen ik klikte viel derna alles uit.elke keer dat ik een opname nu wil make valt alles uit behalve het groenen lichtje van ONN :s ik moet steeds de batterij eerst verwijdere er terug insteke voor ik hem weer aan krijg. als ik men camera op OFF zet blijft groene lichtje oo nog steeds branden dus de batterij moet er eerst uit voor hij helemaal uit gaat :s
    mss heeft dit nog al iemand voorgehad met een Canon.
    help me...maar ik vrees ervoor dat ik hem gewoon zal moete terug sture zeker...

  • #2
    Re: probleem Canon 400D

    Mja hij is dus eerst naar mij gekomen met het probleem maar ik vond dit zo iets bizar dat ik hem maar doorverwezen heb naar de brave mensen hier op BD. Mijn gedacht BGLOD alla Canon Nee maar ik vind het wel een heel raar probleem.
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

    Comment


    • #3
      Re: probleem Canon 400D

      Ik denk dat ik in zo'n geval mijn fototoestelletje terug naar de winkel zou brengen. Waarschijnlijk zal je nog wel garantie hebben na zo'n korte periode, hé. Het kan gewoon niet dat zoiets voorkomt, en het is dus heel goed mogelijk dat het een fabricage-fout betreft. Tenzij natuurlijk dat dit de oorzaak van je probleem is:
      daarmee dus een beetje zitte prutse enzo...
      Canon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )

      Comment


      • #4
        Re: probleem Canon 400D

        Oorspronkelijk geplaatst door Bonnie Charlie Bekijk bericht
        Ik denk dat ik in zo'n geval mijn fototoestelletje terug naar de winkel zou brengen. Waarschijnlijk zal je nog wel garantie hebben na zo'n korte periode, hé. Het kan gewoon niet dat zoiets voorkomt, en het is dus heel goed mogelijk dat het een fabricage-fout betreft. Tenzij natuurlijk dat dit de oorzaak van je probleem is:
        nee dat kan volgens mij niet.
        ik was alleen maar wat aan ISO aant prutse en sluitertijd en zo'n dinge dusja...

        Comment


        • #5
          Re: probleem Canon 400D

          Oorspronkelijk geplaatst door Clifford Bekijk bericht
          Ik heb over een kleine week ongeveer men Canon 400D toegekregen.
          Nu heb ik een probleem...
          de eerst dag dak ik em gebruikte ging alles prima juist wat onderbelicht alles daarmee dus een beetje zitte prutse enzo...
          maar nu zette ik hem de dag erna terug op en wou een opname maken en toen ik klikte viel derna alles uit.elke keer dat ik een opname nu wil make valt alles uit behalve het groenen lichtje van ONN :s ik moet steeds de batterij eerst verwijdere er terug insteke voor ik hem weer aan krijg. als ik men camera op OFF zet blijft groene lichtje oo nog steeds branden dus de batterij moet er eerst uit voor hij helemaal uit gaat :s
          mss heeft dit nog al iemand voorgehad met een Canon.
          help me...maar ik vrees ervoor dat ik hem gewoon zal moete terug sture zeker...
          de mijne geeft soms ook van die kuren, zo 1 of 2 keer op een maand.

          EOS 400D

          Comment


          • #6
            Re: probleem Canon 400D

            De TS zijn toestel zal ondertussen wel hersteld zijn na 2 jaar zeker

            Comment

            Working...
            X