Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Cashback

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
    Ah cava seffes eens in orde brengen waar ik wel van ben is dat ze niet gewoon bellen. Ze hebben men nr toch, waarom in hemelsnaam geef ik men gsm door als ze hem toch nie gebruiken. Ik heb zo het gevoel dat canon er alles aan wil doen om van de cashbacks van onder te muizen.

Klopt toch niet echt uw bewering.
    Heb er zelf al 2x geen problemen mee gehad.
    Alles opgestuurd en, denk ik, voor zover ik me nog herinner, na enekel weken het geld was op mijn rekening gestort.
    Was zelf wel aangenaam verrast dat het zo vlug is gegaan.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Mijn bewering klopt niet !!! Nu is het volledig compleet nu, deze morgen alles laten posten, kom ik deze avond thuis en wat vind ik in de bus oja een brief van canon. Blijkbaar hebben ze de cashbacks gesplitst voor de body en de flits. Wat totaal niet in hun eerste brief stond. Resultaat morgen weer naar de post De klantendienst kan al zeker op een prettig telefoontje van mij rekenen.
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Dus: formulier invullen, cash-back voor de lens, IBAN, BIC en rekeningnummer op apart papier, fotokopie van de factuur, plakker met de serienummer van de lens uitgeknipt. Ik hoop dat ik alles nu heb zitten in de envelope .
        Nog een belangrijke vraag: het adres ! IEMAND?

Comment

Moet mijn ogen opentrekken, excuus.

Comment

Wanneer ze
            knip de originele streepjescode uit die u aantreft op de verpakkingsdoos van het door u gekochte product
            zeggen, is dit de sticker met serie nummer + streepjsecode ? (ik heb ook bijvoorbeeld een EAN/JAN en UPC code).
            Een fototoestel (van zwart plastiek )

Comment

Ik heb een search op de forum gedaan en mensen gevonden die een tijd geleden problemen hadden met de cashback procedure : een toestel in Duitsland gekocht (top-foto) and een belgisch adres, IBAN, ... hadden opgegeven. Sommige kregen blijkbaar een brief dat dit niet geldig was :

Reden die ze opgeven is dat in mijn land (Belgie) de actie niet geldig is
              Dan had blijkbaar Ingo hen een ander manier gegeven :

Hij vertelde mij dat ik de ingesloten kaart die in de doos zit niet naar Ierland moest sturen maar naar Duitsland ,met een kopie van de factuur en een kopie van de garantie kaart.
              Ik zou dan een check van hun terug krijgen in plaats van het op de rekening gestort te krijgen.
              Heeft iemand al zijn geld gekregen met de cashback actie en die zijn toestel bij top-foto gekocht heeft ? Hoe hebben jullie juist gedaan ?
              Zelfde vraag voor bijvoorbeeld de 30D cashback aangezien ik op de eerste pagina zie "Offer only valid in country of purchase." Laat mij iets weten.
              Last edited by BrunoG; 20 december 2006, 19:51.

Comment

Weet er trouwens iemand de site waar je je cashback kunt 'trace'-en?

Dus dat je weet hoe ver je promo-aanvraag staat.

Daar heb je trouwens een speciaal nr voor nodig, heb dat aangevraagd en nog niets van antwoord gekregen

Comment

@ BrunoG:
                  Zelf heb ik ook net een 30D aangekocht in Duitsland en moet mijn cashback van 150 Euro ook nog in orde maken. Via een ander forum kwam ik deze link tegen --> http://canoneos30dpromotion.onlinere...com/intro.aspx en daarop staat onder de algemene voorwaarden :

De actie loopt in Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Portugal Spanje, Zweden, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Tsjechië, Slowakije, Hongarije en Polen. Om in aanmerking te komen voor deze cashback dienen de producten in een van deze landen te zijn gekocht en dient u inwoner te zijn van een EER land (d.w.z. de EU, Noorwegen, IJsland of Liechtenstein) of Zwitserland. Deze aanbieding is niet van toepassing voor medewerkers van Canon, hun gezinsleden, agenten of dealers van Canon.
                  Hieruit begrijp ik dat het volgens de algemene voorwaarden van Canon zelf dus geen probleem mag geven.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten, Stijn
                  BD0031BE

Comment

Bedankt ... ik zal het proberen en hopelijk maken ze geen probleem met dat klein zinnetje "Offer only valid in country of purchase."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
                      Weet er trouwens iemand de site waar je je cashback kunt 'trace'-en?

Dus dat je weet hoe ver je promo-aanvraag staat.

Daar heb je trouwens een speciaal nr voor nodig, heb dat aangevraagd en nog niets van antwoord gekregen

Normaal kreeg je dit nummer aan per mail naar het door u ingevulde emailadres.
                      Het internetadres kan je ergens vinden op de site (zie eerdere post van mij) waardat je het formulier had ingevuld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulolyslager Bekijk bericht
                        Normaal kreeg je dit nummer aan per mail naar het door u ingevulde emailadres.
                        Het internetadres kan je ergens vinden op de site (zie eerdere post van mij) waardat je het formulier had ingevuld.
                        Hm,

ik heb nooit een mail terug gekregen...

Duurt dat enkele weken of is dat meteen?

Comment

die mail komt nooit

Het geld komt wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
                            die mail komt nooit

Het geld komt wel
                            Mja

het probleem is dat ik ook enkel een bankrekeningnr heb gegeven...

Dat was immers een optie op die site.

Ik zie het al aankomen: ze vragen een IBAN nr of zo, tegen dan is het 2007 en is de promotie voorbij :s

Comment

Mja

Ik zie het al aankomen: ze vragen een IBAN nr of zo, tegen dan is het 2007 en is de promotie voorbij :s
                              Misschien sturen ze dan je aangetekende brief terug en daar staat misschien een datum, misschien kan je het zo bewijzen. Maar over die activeringscode via die mail, ik heb het ook maar gelezen, maar ondertussen zelf ook nog geen mail ontvangen, aangetekende brief is wel vandaag pas vertrokken.

Comment

Mja

Dan zal je binnenkort zeker een brief krijgen daar mag je zeker van zijN.
                                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Working...
                                X