Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Cashback

Vandaag een brief in de bus van canon, bankgegevens kloppen niet u hebt 15 dagen om dit op te sturen naar Ierland woepedidoe ik wacht al 3 weken op antwoord en dan dit :d Ik had gewoon bankoverschrijving gekozen maar nu vragen ze naar iban. Iemand een idee?
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Re: Canon Cashback

Voor buitenlandse overschrijvingen hebben ze nodig :

1) uw BIC nr
    2) uw IBAN nr

Beide kan je verkrijgen bij uw bank en ze staan tevens vermeld op uw rekeningsafschriften.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
      Vandaag een brief in de bus van canon, bankgegevens kloppen niet u hebt 15 dagen om dit op te sturen naar Ierland woepedidoe ik wacht al 3 weken op antwoord en dan dit :d Ik had gewoon bankoverschrijving gekozen maar nu vragen ze naar iban. Iemand een idee?
      Bij de meeste banken staat de Iban nummer op de rekening afschriften.
      Anders moet je je even bij de bank gaan informeren.
      Zij hebben deze internationale rekeningnummer nodig om kostenloos een overschrijving te kunnen doen naar jou rekening.
      De nummer is vanaf 2007 ook verplicht bij een internationale overschrijving.

Comment

Ah cava seffes eens in orde brengen waar ik wel van ben is dat ze niet gewoon bellen. Ze hebben men nr toch, waarom in hemelsnaam geef ik men gsm door als ze hem toch nie gebruiken. Ik heb zo het gevoel dat canon er alles aan wil doen om van de cashbacks van onder te muizen.
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          Ah cava seffes eens in orde brengen waar ik wel van ben is dat ze niet gewoon bellen. Ze hebben men nr toch, waarom in hemelsnaam geef ik men gsm door als ze hem toch nie gebruiken. Ik heb zo het gevoel dat canon er alles aan wil doen om van de cashbacks van onder te muizen.
          Zij hebben het daar waarschijnlijk net iets te druk voor. Nu ga je het ook nooit meer vergeten.
          Het is ook niet zeker dat als ze jou bellen, jij je Iban nummer bij de hand hebt....
          Ze zouden nogal wat moeten afbellen... en de ene kan Engels en den andere weer niet... enz enz...

Comment

Mja op een vlak is het wel handig ik ging morgen men cash back van men 17-40 posten dus nu post ik alles tesamen. Maar wanneer ik het zal hebben dat is de vraag :d

Comment

Op je invulformulier staat nogthans zeer duidelijk dat je Iban - BIC nummers dient op te geven, dit heb je dan ook voor gelijk welke betaling naar het buitenland nodig... Wees blij dat ze nog iets laten weten, ze hadden je aanvraag net zo goed naar de prullenmand kunnen verwijzen
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Wel ik dacht dat er de keuze was tussen iban en bankoverschrijving. Ik zal dan wel zwaar verkeerd geweest zijn. Maar morgen naar de post :d

Comment

Met die onozele cash-back brol.... laat ze gewoon de prijzen aanpassen...
                  na de cash-back verlagen ze toch de prijs....

Comment

Compleet mee eens, de hele procedure van de cashback is net om tijd te rekken en eventueel ervoor te zorgen dat er iets misgaat. Waarom zouden ze anders niet gewoon de korting geven veeeeel handiger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                      Voor buitenlandse overschrijvingen hebben ze nodig :

1) uw BIC nr
                      2) uw IBAN nr

Beide kan je verkrijgen bij uw bank en ze staan tevens vermeld op uw rekeningsafschriften.
                      Heb dit vorig jaar ook voor gehad, zowel BIC en IBAN genoteerd en ook brief gekregen van Ierland met vermelding van verkeerde gegevens en wat bleek, BIC code was niet eens nodig, enkel IBAN code...

mvg,
                      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Ben hier ook bezig met die procedure, dus als ik het goed doorheb moet ik het formulier op deze pagina invullen en samen met de andere benodigdheden opsturen.

Maar op dit formulier kom ik toch nergens iets tegen van Iban - BIC nummers en rekeningnummer, kan er iemand snel iets laten weten :-), tis namelijk bijna 31 december.

En dan vragen ze nog om de serienummer uit te knippen en mee op te sturen, ik zie hier 3 nummers op de doos staan, ik zou zeggen die bovenste opgeplakte stikker?
                        Last edited by paulolyslager; 18 december 2006, 19:45.

Comment

Zelfde vraag hier : ik zie nergens op die pagina waar ik een rekening nummer + IBAN/BIC zou kunnnen invoeren.
                          Iemand hier die zou kunnen helpen ?
                          Last edited by BrunoG; 18 december 2006, 22:41.
                          Een fototoestel (van zwart plastiek )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulolyslager Bekijk bericht
                            Ben hier ook bezig met die procedure, dus als ik het goed doorheb moet ik het formulier op deze pagina invullen en samen met de andere benodigdheden opsturen.

Maar op dit formulier kom ik toch nergens iets tegen van Iban - BIC nummers en rekeningnummer, kan er iemand snel iets laten weten :-), tis namelijk bijna 31 december.

En dan vragen ze nog om de serienummer uit te knippen en mee op te sturen, ik zie hier 3 nummers op de doos staan, ik zou zeggen die bovenste opgeplakte stikker?

Gewoon een briefje bijdoen met deze gegevens en alles komt (kwam - bij mij toch) in orde.

BD0460BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoG Bekijk bericht
                              Zelfde vraag hier : ik zie nergens op die pagina waar ik een rekening nummer + IBAN/BIC zou kunnnen invoeren.
                              Iemand hier die zou kunnen helpen ?

Voor U ook hetzelfde antwoord als hierboven.

BD0460BE

Comment

Working...
                              X