Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Begin met de Nikkor 18-70 tweedehands te zoeken, die vindt je tegenwoordig al voor 150-200€
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
tweedehands ben ik nooit zo'n voorstander van. ben allergisch voor gebruikerssporen
Op www.photozone.de heeft de Sigma wel minder last van vignettering en randvertekening dan de Nikon. Nikon schijnt ook in de hoeken wat minder scherp te zijn. En volgens die site is die Sigma heel erg goed.
En ik weet dat je vignettering met CS2 weg kunt halen, maar daar gaat het even niet om
tweedehands ben ik nooit zo'n voorstander van. ben allergisch voor gebruikerssporen
Op www.photozone.de heeft de Sigma wel minder last van vignettering en randvertekening dan de Nikon. Nikon schijnt ook in de hoeken wat minder scherp te zijn. En volgens die site is die Sigma heel erg goed.
En ik weet dat je vignettering met CS2 weg kunt halen, maar daar gaat het even niet om
Koop gewoon de d80 kit, ben je nog het beste af!!
Sigma is zowiezo een B merk, er zijn goede sigma's, maar ook veel slechte.
Comment