Vraagje: Ik kan een canon eos 300d rebel met de software van een 350d kopen voor een goede prijs. Maar plots kwam ik de canon powershot S3IS tegen, Welke van de twee moet ik nu nemen. Vorige week zat er op 5 meter van mij een buizerd een duifje op te eten, dus ik nam die 300d, wilde een mooie foto nemen, maar nee, het resultaat was er niet Dus sprak die canon S3IS me wel aan, Wat moet ik nu doen?? een goede lens kopen? kost al meteen een hoop geld he. Weet iemand wat ik het best doe? is die S3IS een goede camera, of zouden jullie voor de 300d gaan?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
canon 300d rebel(software 350d) of de canon powershot S3IS ???
Collapse
X
-
-
Re: canon 300d rebel(software 350d) of de canon powershot S3IS ???
denk dat die camera niet veel te maken had met het tegenvallen van het resultaat, eerder de gebruikte lens??
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Re: canon 300d rebel(software 350d) of de canon powershot S3IS ???
Ik denk ook niet dat het mogelijk is om de soft van een 350 op een 300 te zetten. Waarschijnlijk gaat het over deze of de andere (weet de naam niet meer) software.
Zonder deftige (lees lichtsterke) lens ga je met de 300D naar hogere iso moeten gaan ,wat perfect haalbaar is, om je sluitertijd de hoogte in te jagen en geen last te hebben van bewegingsonscherpte op bvb 300mm. Iso 800 is bij de 300D perfect voor prints op 10*15,op 1600 is de ruis zichtbaar.
Bij de S3IS gaat de IS geen nut hebben als de buizerd lekker aan het peuzelen is want de IS heeft enkel nut bij bewegingen van de cam zelf. De iso hoger zetten bij dergelijke compacte toestellen resulteerd in het algemeen in gigantische ruis vergeleken met de 300D reflex.
Alles hangt natuurlijk af van de hoeveelheid licht die er beschikbaar is en je mag er zeker van zijn dat je niet snel genoeg hebt
Dixieooit ... .
Comment
Comment