Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fuji Finepix F30: waar te koop id buurt van Kortrijk?
Re: Fuji Finepix F30: waar te koop id buurt van Kortrijk?
Ondertussen zou Fuji al een opvolger hebben gemaakt voor de F30 : de F31fd. Die zou volgens dpreview een aantal lichte upgrades gekregen hebben tov de F30. Ik weet echter niet of de F31d al ergens beschikbaar is??
In Leuven is de F30 al een tijd beschikbaar maar de F31fd heb ik nog nergens gezien.
Dpreview:
Just seven months after the launch of the FinePix F30, Fujifilm has given it a minor upgrade in the shape of the FinePix F31fd, which adds the hardware-based face recognition technology debuted on the S6500fd (using the Real Photo Processor II). The only other change we could find was the addition of IR communication capabilitles. It is not known at this time if the new model replaces the FinePix F30.
Re: Fuji Finepix F30: waar te koop id buurt van Kortrijk?
Ik heb juist een F30 gekocht bij www.computeruniverse.net in Duitsland. Verzonden met UPS, vandaag besteld is morgen thuis geleverd!
Met 1GB type-H kaartje en verzendkosten was dat 331€. Leek me een redelijke prijs...
Comment