Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera's van Media Markt soms tweedehands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

    Ik heb wel niet alle reacties hier gelezen, maar ik wou toch even kwijt dat er in de Mediamarkt in Antwerpen zéér correcte verkopers werken op de fotografieafdeling die er effectief evenveel vanaf weten als die bij bvb Grobet! (ongetwijfeld niet over analoge ontwikkeling enzo)

    Ik wou mijn 40D vrijdag bij Grobet gaan halen omdat die het goedkoopste is, maar daar was hij niet meer binnen en kostte hij in tegenstelling tot hun mailtje nu 1149 ipv 1105, blijkbaar vloog hun voorraad er te snel door, of heeft Canon effectief hun prijs opgeslagen voor de 2de levering.

    Ik wou dinsdag mijn camera hebben, dus dan maar wat verder gezocht; bij de Fnac stond hij 1499, ik vroeg of ze een prijsgarantie hadden en dat was zo, maar toen ik de verkoper vertelde dat hij 350 euro van hun prijs ging moeten halen keek die toch wat vreemd, maar ze hebben het wel aangapast in de computer: 1149 kost hij daar dus nu ook.

    Toch nog even bij de Mediamarkt gaan zien en daar kostte hij eerst 1189, maar hebben ze ook zonder morren hun prijs aangepast aan de Grobet omdat die binnenn een straal van 30Km ligt.

    Nu komt het: er zouden nog 2 toestellen binnen zijn, maar na ongeveer een uur zoeken met een paar man hebben ze geen ingepakt toestel meer gevonden, dus de verkoper zegt: ik kan desnoods wel het demomodel verkopen, ik wou eerst terug naar de Fnac gaan, maar vroeg toch eens of er nog iets af kon van de prijs: ze zeggen: geen probleem, 100 euro kan er nog wel af!
    Dus ipv tegen mij te zeggen: ga maar naar de kassa, dan brengen wij de doos en gewoon dat demomodel in te pakken geven ze netjes de keuze en toch een fixe korting, want deze camera had 1 keer aangestaan om de live-vieuw te laten zien en was voor de rest vanbinnen en vanbuiten volledig proper en uiteraard met volledige garantie. En natuurlijk kon ik hem eerst zelf helemaal testen met mijn eigen lenzen enzo.
    Dus ik heb een nieuwe 40D voor €1049

    En nee, ik wil daar op zich geen reclame voor maken, ik betaal gewoon graag weinig terwijl ik toch professionele service krijg
    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

    Comment


    • #92
      Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

      Goedenmiddag, ik ben hier nog maar nieuw.
      Het begon donderdag met deze uitzending



      SF
      00.00 Gone

      Comment


      • #93
        Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

        Ik snap echt niet hoe je voor een lens die bij bepaalde leveranciers op het net (be) 850 euro betaald, bij Mediamarkt 1349 betaald. (Canon EFS 17-55 2.8 IS)
        De dag dat er een Mediamarkt in de 30 km zone ronde deze winkel gaat komen ben ik echt benieuwd als ze hun prijzen zullen aanpassen.

        Grts JVG
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

        Comment


        • #94
          Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

          Ik vind de Mediamarkt een onbertrouwbare zaak als het gaat om advies en kwaliteitsbewaking w.b. fotografie. Er worden spullen verkocht die al eens uitgeprobeerd zijn door andere kopers of die lang gediend hebben als demomodel. Zonder dat dit vermeld wordt worden de producten opnieuw aangeboden. De service van makkelijk ruilen wordt afgewenteld op argeloze klanten.
          (ik spreek over Mediamarkt Heerlen, Mediamarkt Maastricht).
          Mediamarkt zou het voorbeeld kunnnen nemen aan een zaak als Ikea. Daar worden de spullen die al gebruikt zijn op een aparte afdeling verkocht in een zgn. 'koopjeshoekje'. De korting en de rede van de korting wordt duidelijk vermeld. .
          Als ik al bij de Mediamartkt iets koop kijk ik altijd naar de verpakking en hoe het ingepakt is en kijk ik of er veel dozen staan waaruit ik kan kiezen.
          test

          Comment


          • #95
            Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

            Met veel aandacht dit ganse topic in één ruk uitgelezen.....Voor mij was het nieuws van Mediamarkt en consoorten niet nieuw, er is hier een tijdje geleden trouwens al over gesproken. Er kan door de consument nog lang over nagekaart worden, maar wordt het niet eens tijd dat er een petitie begonnen wordt tegen al dat onrecht? Niet noodzakelijk met handtekeningen maar evt met emailadressen. Ik, en jullie vast ook willen geen cent meer uitgeven aan refurbished materiaal, tenzij dat duidelijk vooraf vermeld staat. Er zijn trouwens firma's die het ook doen, maar dat proper vooraf vermelden....echt zoals het hoort. De kans is groot dat je als consument iets meer zal moeten betalen voor je nieuwe toestel (waar gaan ze anders naartoe met hun defecte toestellen), maar dan heb je ook een echt nieuw apparaat in handen.
            De markt voor deze praktijken hebben we zelf een beetje geschapen in onze zoektocht naar de goedkoopste leverancier, maar dit kan desalniettemin nog gestopt worden. Ergens las ik hier dat bedrijven hun meest kwalitatieve producten afleveren aan die landen waar zowel de "staat" als de consument het strengste is, en dus alleen het beste wil. Ik kan daar zelf over getuigen, Duitsland is één van die landen waar men dubbel mee zal oppassen als het op export aankomt.
            Concreet, de eindcontrole op electro is niet meer wat het geweest is, voor zover het woord "eindcontrole" nog bestaat. Dat moet dringend veranderen, zodat er minder "doa en kia" -toestellen op de markt komen.
            Is er iemand hier lid van Testaankoop? Ik geef je met plezier mijn emailadres in de hoop dat ik er een kettingreactie mee teweegbreng en anderen mijn voorbeeld zullen volgen......en hopende dat dit voor de consument in het algemeen voordeel kan opleveren.

            rvtphoto@telenet.be

            Groeten,

            Rob
            Exactemundo!

            Comment


            • #96
              Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

              Zo te horen en te lezen, is het 'spijtig genoeg' niet enkel bij Meddiamarkt.
              00.00 Gone

              Comment


              • #97
                Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                Soms is het heel simpel : al ik betaal voor nieuw dan wil ik nieuw. Is het bijna nieuw dan moeten we dat maar zien aan de prijs en de garantie.
                Maar het is niet altijd zo simpel : ik had ooit een nieuwe computer waarvan de voeding het begaf net na de garantieperiode, bleek dat de voeding berekend was op de amerikaanse markt : afvlakelco's hadden een max doorslagspanning van 200 V, ruim voldoende voor Amerika maar met onze 230 V zaten ze hier constant op hun tandvlees. Overkoken, kortsluiting. In België was geen enkele condensator te vindne met de juiste capaciteit en een hogere doorslagspanning die binnenin de behuizing paste.

                De personeelswinkel van Philips kwam hier ter sprake, wel ik heb daar ooit een wasmachine gekocht die 11 defecten had in 9 jaar, alle buiten de garantie.
                Het teveetje dat ik daar kocht voor op mijn kot werkt nog altijd op het kot van mijn dochter die dit jaar afstudeerde, zonder één enkel mankement.
                Nu 27 jaar na datum.

                Een jaar of 15 geleden, toen ik naar het werk reed hoorde ik de woordvoerder van een grote (toen tweedehands en import) autoketen verklaren dat ze de wagen nakeken om zodanig een schatting van de slijtage te maken. Nu komt het : als zij vonden dat de auto in een betere staat was dan een zelfde auto met evenveel km's draaiden ze de teller terug tot het aantal "slijtagekm". Er was een technieker van VAB in het panel en die stikte bijna toen hij het hoorde. Na heel wat verontwaardigde reacties hebben ze deze uitspraken snel in de vergeetput gestopt. Ik weet het niet meer zo zeker maar in mijn oren klonk de naam van het bedrijf zoiets als "kalkoen"

                Al verschillende jaren koop ik in een uit zijn voegen gebarsten familiezaak hier in de buurt en ik ga voor ik kies altijd eerst een praatje maken met de techniekers in de kelder (Verfaillie-Bauwens in Waardamme). De verhalen van de verschillende productielijnen en afwijkende toleranties en serienummers kloppen wel degelijk, maar niet voor alle Makro, mediamarkt ed producten.

                Het is dus geen absolute waarheid en van fotospullen weten ze spijtig genoeg niet veel dus heb ik voorlopig er het raden naar als Nikon en Canon meedoen met dit soort parallelproductie. In ieder geval kan ik me niet voorstellen dat Nikon straks een parallellijn voor de Makro-D3's opricht l

                Wat het Makro/mediamarkt fenomeen betreft daar weet ik niks van maar ik las toch in de krant dat laatstvernoemden zich in de media hebben verexcuseerd (wat ik dan weer een teken van klasse vind).

                PaulM

                Comment


                • #98
                  Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                  Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                  Tuurlijk, dit zijn echte wanpraktijken.

                  Het is toch niet mogelijk dat je iets in de winkel nieuw wil kopen en dat het uiteindelijk al gebruikt is. Dan kun je het evengoed zoveel goedkoper op kapaza kopen ofzo.

                  Ik vind, als ze het echt willen doen, dat ze de mensen mogen laten testen in de winkel, maar zeker niet thuis.

                  Het zal je maar overkomen, da je bvb een senseo koopt die 2 weken geleden door iemand getest is geweest en dat de kopt vol schimmels zit omdat die persoon hem niet proper gekuist heeft.


                  Ik heb dit 2 keer tegengekomen bij VANDENBORRE. Nieuwe LCD tv gekocht van philips. Ik kom thuis, plaats hem en tiens tiens, alle zenders zijn al aanwezig. Ook de afstandsbediening zal vol schrammen langs de onderkant.
                  Naar het hoofdkantoor gebeld, en het was gene probleem en snel opgelost, al heb ik wel nog 20 minuten heen en 20 minuten terug mogen rijden.

                  Jaartje later ga ik bij VANDENBORRE mijn eos 400D halen omdat ze de beste prijs hebben hier in mijn streek. Doordat ik nog weet wat ik de vorige keer heb meegemaakt vraag ik de verkoper of ik de doos mag openen en bekijken.
                  RARARA toestel was het toonzaalmodel en zat vol vingers en kleine schrammen.... Ik wil een ander model nemen, en gelukkig had hij er één op stock, die wel nieuw was.

                  Dit kan dus echt niet
                  Dit kan dus perfect. Als de prijs maar laag genoeg is komt de bedrogene (in casu The Srew) toch terug om NOG EENS bedrogen te worden.
                  Waarom zouden ze dan die praktijken stoppen ???
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #99
                    Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                    mediamarkt....

                    ons ma kocht enkele maanden(2-3) een epson printerke in de aanbieding...

                    wil ze 'm proberen en blijft de cf kaart niet in de cardreader geacepteerd te worden.. hoop pinnekes gewoon niet aanwezig ( hoe da kan weet ik nie ma 't was zo en ze staken ook niet in 't kaartje ze )

                    ik zeg, 1 had 'm daar al niet gekocht, 2 had eerst gezegd da ge ne printer wou dan was ik bij mij in de computerspecialzaak geweest waar ik toch alles aan de beste prijs krijg... en 3 doe 'm maar terug binen eh...

                    2 weekskes laterheeft ze 'm terug en belt ze mij al metteen op
                    hij werkt nog niet

                    kom ik es zien, cardreader ok, geeft ie een foutmelding,boekje zegt printerkap opendoen en kop nakijken (all in one )

                    zie ik tot mijn verbazing dat de hele interfacekabel(die dunne platte) van de printkop helemaal rond de kop verne*kt zit

                    vraag mij af hoe da kan gebeure ze

                    1 testen die niks voor ze 't de deur uit doen na reparatie?
                    2 wss gewoon een andere 'refurbished' teruggezonden ( serienr heb ik niet nagezien)

                    in ieder geval, 't spel is terug en ze heeft 'r geld terug gevraagd( heb gezegd da ze da moest doen) en anders ging ik eens langs
                    ze heeft 'r les eindelijk geleerd bij de mm

                    zooi!

                    Comment


                    • Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                      Mediamarkt is goed om alles te gaan bekijken.

                      Je kan er alles zien staan maar weet meteen dat elk uitgestald apparaat in de verkoop komt.

                      Scherm gaan bekijken in Mediamarkt Oostende, nieuwste model net 5 dagen uit, laatste toestel en krassen er al op, 0 euro er af. Neen dank u. Bij een pc-zaak 11 euro goedkoper.

                      Ik loop er wel af en toe eens binnen, meer dan DVD's heb ik er nog niet gekocht.

                      Maar behalve toonzaalmodellen als ongeopend verkopen, zijn zij zelf het slachtoffer van de praktijken van de producerende firma's. Het is aan vb. Philips om een deftige produktie-controle te hebben bij afgewerkte produkten die de fabriek verlaten. Dat gebeurt enkel bij de duurdere reeksen. Goedkope worden en masse verzonden en defecte worden dus refurbisht en terug verkocht. En dat zou dus moeten met een bepaalde korting verkocht worden in een ander circuit maar zo werken ze niet. En toonzaalmodellen geven en teruggeven bij einde reeks, niet verkopen als nieuw.

                      Vroeger kocht ik ook vanalle soorten apparatuur, nooit problemen. Nu is het bijna 50% raak. MP3 opeens niets meer, boxen Creative Labs die gewoon ontploffen na 30 min op 1/3 volume spelen, GSM Sony Ericsson van 500 euro die batterij niet herkend, uitvalt... allemaal gekocht in kleine lokale zaken waar ze de boel niet omruilen maar opzenden naar hersteldiensten van het merk zelf... MP3 van Sony 1 jaar oud, 2 weken wachten en kostenloos nieuwe met nieuwe garantie. GSM moet ik opzenden, wil ik niet. Gebruik hem wel zo, is nog maar 6 maand oud. CL boxen gingen terug naar Ierland en ik moest 3 maand wachten, had serienummers genoteerd en kreeg gelukkig nieuw paar. Ik maakte me sterk toen ik ze inleverde: 'Ik betaal 110 euro en kan ze niet gebruiken, geef mij een nieuw paar.' "Zo werkt CL niet, meneer."

                      Test-aankoop, maak u maar eens nuttig met ons lidgeld.

                      Comment


                      • Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                        Hoi,

                        Volgens mij ben je nooit zeker. Zowel niet in de grote 'speciaal'zaken als in de klein lokale winkel om de hoek. Grootste verschil zal em zitten in de afhandeling van het probleem (en dan bij je volgens mij bij de lokale winkel het beste)

                        Toen ik mijn FZ50 kocht in Mediamarkt was deze nog in gesloten doos en heb er geen klagen over, mijn collega kocht ook 1 maar zij had de keus ofwel een grijze (in doos) ofwel een zwarte uit de winkel (1000x vastgenomen dus). Kzeg tegen men collega vraag hun beste prijs voor die van de winkel eens, hun antwoord: "van de prijs word niets afgedaan, dit toestel is perfect in orde" en toen ik zei dat het vol vingers enzo staat zeiden ze simpel "dat is maar afkuisen en terug in orde" men collega kocht de grijze in doos en geen probleem mee.

                        Ik blijf erbij, er wordt geschoemeld in elektronica zonder twijfel. Je moet gewoon geluk hebben. Je kan bvb. met 10 een printer kopen in Aldi het ene jaar en met 10 andere dezelfde printer bij Lidl kopen het andere jaar, bij Aldi zullen er geen klachten zijn bij Lidl wel en vice versa. Kwestie van geluk hebben.

                        Ik koop het liefst lokaal bij de kleine zelfstandige, de prijs is hoger maar die kun je volgens mij al meer vertrouwen en bij problemen makkelijker mee te praten. Ook al zijn er daar ook uitzonderingen op.

                        Grtz
                        'Keep on Clicking'
                        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                        Comment


                        • Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                          Vrijwel alle grote producenten produceren hun artikels in A en B-kwaliteit. De A gaat naar de merkverdelers, de B is voor de doe-het-zelf-zaken, de ketens, ...
                          Zelf meegemaakt: een grasmaaier Wolf aan prijs +/- 500 euro bij Brico, zelfde maaier bij vakhandel: meer dan 100 euro duurder. Hoe komt dat meneer de vakhandelaar? Ah, maar die maaier van in de Brico kan ik u ook leveren, maar dan moet ik hem speciaal bestellen. Kijk hier in de cataloog: van die ik hier staan heb, eindigt het artikelnummer met een A. Dit machientje heeft een alu. kast, kogellagers in de wielen, ... Hier staat die van de Brico: op het eerste zicht zelfde machientje, maar modelnummer eindigt met een B, en kijk in de omschrijving: plaatstalen kast, geen kogellagers maar nylon bussen, 1/2 pk minder vermogen, enz. Als ge wilt, dan bestel ik die wel voor u aan dezelfde prijs van de Brico...

                          Of nog: koop eens een pot verf of lak van een gerenomeerd merk in een doe-het-zelf keten. Koop (of bekijk) dan eens identiek dezelfde pot verf of lak in een verfspeciaalzaak. Die pot zal flink wat duurder zijn dan in de doe-het-zelf. En bekijk nu de kleine lettertjes met de samenstelling eens: het % van de stof die de houdbaarheid van de verf bepaalt (de naam ontgaat mij nu even), de kwaliteit dus, is op de pot van de vakhandel hoger dan op de pot zogezegd identieke en goedkopere verf in de doe-het-zelf!

                          Dit fenomeen heeft een naam: marketing!
                          Panasonic FZ50 - UV-filter - Raynox 150 & 6600PRO - 2x batt. - 2x Extreme III 2GB - Manfrotto 718B - SMW-RS1 draadontsp.
                          vr. gr. DOOV

                          Comment


                          • Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                            Oorspronkelijk geplaatst door Doov Bekijk bericht
                            Vrijwel alle grote producenten produceren hun artikels in A en B-kwaliteit. De A gaat naar de merkverdelers, de B is voor de doe-het-zelf-zaken, de ketens, ...
                            Zelf meegemaakt: een grasmaaier Wolf aan prijs +/- 500 euro bij Brico, zelfde maaier bij vakhandel: meer dan 100 euro duurder. Hoe komt dat meneer de vakhandelaar? Ah, maar die maaier van in de Brico kan ik u ook leveren, maar dan moet ik hem speciaal bestellen. Kijk hier in de cataloog: van die ik hier staan heb, eindigt het artikelnummer met een A. Dit machientje heeft een alu. kast, kogellagers in de wielen, ... Hier staat die van de Brico: op het eerste zicht zelfde machientje, maar modelnummer eindigt met een B, en kijk in de omschrijving: plaatstalen kast, geen kogellagers maar nylon bussen, 1/2 pk minder vermogen, enz. Als ge wilt, dan bestel ik die wel voor u aan dezelfde prijs van de Brico...

                            Of nog: koop eens een pot verf of lak van een gerenomeerd merk in een doe-het-zelf keten. Koop (of bekijk) dan eens identiek dezelfde pot verf of lak in een verfspeciaalzaak. Die pot zal flink wat duurder zijn dan in de doe-het-zelf. En bekijk nu de kleine lettertjes met de samenstelling eens: het % van de stof die de houdbaarheid van de verf bepaalt (de naam ontgaat mij nu even), de kwaliteit dus, is op de pot van de vakhandel hoger dan op de pot zogezegd identieke en goedkopere verf in de doe-het-zelf!

                            Dit fenomeen heeft een naam: marketing!
                            Dit fenomeen noemt "marktsegmentatie".

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                              Oorspronkelijk geplaatst door Doov Bekijk bericht
                              Vrijwel alle grote producenten produceren hun artikels in A en B-kwaliteit. De A gaat naar de merkverdelers, de B is voor de doe-het-zelf-zaken, de ketens, ...
                              Zelf meegemaakt: een grasmaaier Wolf aan prijs +/- 500 euro bij Brico, zelfde maaier bij vakhandel: meer dan 100 euro duurder. Hoe komt dat meneer de vakhandelaar? Ah, maar die maaier van in de Brico kan ik u ook leveren, maar dan moet ik hem speciaal bestellen. Kijk hier in de cataloog: van die ik hier staan heb, eindigt het artikelnummer met een A. Dit machientje heeft een alu. kast, kogellagers in de wielen, ... Hier staat die van de Brico: op het eerste zicht zelfde machientje, maar modelnummer eindigt met een B, en kijk in de omschrijving: plaatstalen kast, geen kogellagers maar nylon bussen, 1/2 pk minder vermogen, enz. Als ge wilt, dan bestel ik die wel voor u aan dezelfde prijs van de Brico...

                              Of nog: koop eens een pot verf of lak van een gerenomeerd merk in een doe-het-zelf keten. Koop (of bekijk) dan eens identiek dezelfde pot verf of lak in een verfspeciaalzaak. Die pot zal flink wat duurder zijn dan in de doe-het-zelf. En bekijk nu de kleine lettertjes met de samenstelling eens: het % van de stof die de houdbaarheid van de verf bepaalt (de naam ontgaat mij nu even), de kwaliteit dus, is op de pot van de vakhandel hoger dan op de pot zogezegd identieke en goedkopere verf in de doe-het-zelf!

                              Dit fenomeen heeft een naam: marketing!

                              Het is wat je er voor wil betalen.

                              Heb lange tijd als projectleider gewerkt bij een Marketingbureau en daar doen ze heel veel producttesten.
                              De appelmoes van een 'supermarktmerk' is vaak een product van B-kwaliteit van een groot merk.

                              Wat ook gebeurt is dat de koekjes van het zgn bekende merk en de koekjes van een wit-product uit dezelfde fabriek komen en identiek zijn qua kwaliteit en samenstelling.
                              Waarom? De kosten die nodig zijn bij het omschakelen naar een ander productieproces zijn bij die bep. producent te groot.
                              Dus identieke koekjes.
                              Waarom doen ze het dan? Wel zo bereiken ze ook een publiek die het duurdere merkproduct anders niet koopt. Hun markt vergroot en er komen zo meer centjes binnen.

                              Maareuh, het ging over camera's zeker
                              Mvg Tim

                              Comment


                              • Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                                Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
                                Ik heb wel niet alle reacties hier gelezen, maar ik wou toch even kwijt dat er in de Mediamarkt in Antwerpen zéér correcte verkopers werken op de fotografieafdeling die er effectief evenveel vanaf weten als die bij bvb Grobet! (ongetwijfeld niet over analoge ontwikkeling enzo)
                                Deze heb ik waarschijnlijk dan niet gehad toen ik vroeg wat een D80 body zonder kapje tussen de uitgestalde modellen stond te doen en of hij wel wist wat stof kan aanrichten in zo'n huis.

                                " Meneer maak u niet druk dit is maar een demo-model"

                                Oh ja ? en gooien jullie die later weg ?

                                Comment

                                Working...
                                X