Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera's van Media Markt soms tweedehands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

    Misschien is er wel een markt voor zulke toestellen?

    mmmmmmmMedia-markt?

    Ge moet ook zot zijn om daar uw toestel te kopen: de Canon 1Ds MkII staat er 8900 euro!

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #77
      Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

      Weet er iemand of er eigenlijk van die webshops bestaan die "refurbished" cameras verkopen? Intereseert me eigenlijk wel. Helemaal nagekeken door de fabriek en met garantie EN goedkope prijs. Op de website van Fujfilm UK verkopen ze die gewoon van de fabriek af. Jammer dat ze niet leveren aan het vaste land...

      Comment


      • #78
        Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

        ik heb vroeger nog gewerkt in een groot fotografisch bedrijf, en daar was het al gebruikelijk om bepaalde producties te verdelen, naar gelang hun gemaakte kwaliteit, zodanig dat ze verkocht werden in "strenge landen" waaronder vb Belgie en naar" niet strenge" en " buiten kategorie"landen... je kan je wel voorstellen, dat bepaalde partijën soms wel eens in grote massa aan winkelketen zouden kunnen verkocht zijn, terwijl deze eigenlijk ergens in een " niet streng land moesten beland zijn. ( en dit land kon deze producten dan oook nog terug invoeren naar Belgie onder een andere code, of naam...) enz enz..fantasie gebruiken...

        Comment


        • #79
          Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

          Oorspronkelijk geplaatst door HansD_007 Bekijk bericht
          Weet er iemand of er eigenlijk van die webshops bestaan die "refurbished" cameras verkopen? Intereseert me eigenlijk wel. Helemaal nagekeken door de fabriek en met garantie EN goedkope prijs. Op de website van Fujfilm UK verkopen ze die gewoon van de fabriek af. Jammer dat ze niet leveren aan het vaste land...
          http://www.fujifilm.co.uk/shop/refurb/shop.php
          Off topic @ Hans D007
          Via Sonystyle, online shop van Sony staan zo een zaken tussen.
          BD0680BE Flickr
          α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

          Comment


          • #80
            Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

            hier zijn er zaken van hp te vinden :

            D750

            Comment


            • #81
              Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

              Oorspronkelijk geplaatst door eminence Bekijk bericht
              ik heb vroeger nog gewerkt in een groot fotografisch bedrijf, en daar was het al gebruikelijk om bepaalde producties te verdelen, naar gelang hun gemaakte kwaliteit, zodanig dat ze verkocht werden in "strenge landen" waaronder vb Belgie en naar" niet strenge" en " buiten kategorie"landen... je kan je wel voorstellen, dat bepaalde partijën soms wel eens in grote massa aan winkelketen zouden kunnen verkocht zijn, terwijl deze eigenlijk ergens in een " niet streng land moesten beland zijn. ( en dit land kon deze producten dan oook nog terug invoeren naar Belgie onder een andere code, of naam...) enz enz..fantasie gebruiken...
              En dat fotografisch bedrijf begint met een A en eindigd er ook mee. Tweede naam begint met een G...
              Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

              Comment


              • #82
                Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                ik heb iets dergelijks gehad bij vandenborre, philips 32" flat tv gekocht, de doos was her toegetaped, ik vertel het de verkoper en hij zegt dat dat altijd zo is.

                Ik kom thuis, toestel was al ingesteld, zenders waren er al in, ab vol krassen en tv hier en daar een klein krasje.... Telefoon naar klantendienst en direct ZELF mogen gaan omwisselen
                Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                Comment


                • #83
                  Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                  idem bij fnac met een laptop...

                  Comment


                  • #84
                    Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                    Ik vermoed dat dit overal gebeurt. Teruggebracht (al dan niet stuk) spul gooit men niet weg, is 100% verlies. Dus gooien ze dat terug in de rekken.
                    Opzich is een herstelde camera, die evengoed zal werken dan een nieuwe, geen ramp. Toch zou de consument hiervan op de hoogte moeten zijn. Kan ie kiezen tussen refurbished (afgeprijst) en nieuw (volle prijs).
                    Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

                    Comment


                    • #85
                      Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                      Overal waar er na een bepaalde periode van testen kan teruggebracht worden wordt dit opnieuw als nieuw verkocht schandalig....en dan nog bekende zaken waar zoveel reklame voor gemaakt wordt.

                      Comment


                      • #86
                        Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                        Philips verkocht vroeger tweedekeus spullen in een aparte hoek van hun personeelswinkel voor minder dan de helft van de winkelwaarde. Daar zijn ze later mee gestopt, ze wilde dat spul niet meer op de markt hebben omdat er een handeltje ontstond dus werd het vernietigt.
                        Last edited by Binnenuit; 15 februari 2007, 08:34.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                          Oorspronkelijk geplaatst door HansD_007 Bekijk bericht
                          Weet er iemand of er eigenlijk van die webshops bestaan die "refurbished" cameras verkopen? Intereseert me eigenlijk wel. Helemaal nagekeken door de fabriek en met garantie EN goedkope prijs. Op de website van Fujfilm UK verkopen ze die gewoon van de fabriek af. Jammer dat ze niet leveren aan het vaste land...
                          http://www.fujifilm.co.uk/shop/refurb/shop.php
                          Ja die kunt u hier kopen, zie link http://www.mediamarkt.de/
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #88
                            Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                            Bedankt voor de link, maar ik kan niet echt goed mijn duits. Waar moet ik juist op klikken?

                            Comment


                            • #89
                              Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                              Weer actueel en nu ook in België: Belgische winkels verkopen oude producten als nieuw 21-09-2007

                              Winkelketens in België, waaronder Mediamarkt, zijn donderdag in opspraak geraakt. De winkels blijken ingeleverde of herstelde producten te verkopen alsof het gloednieuwe artikelen zijn. De Belgische consumentenbond Test-Aankoop noemt deze praktijk onwettig.
                              zie Vara's Kassa: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=nie...kel&no=3593773

                              Comment


                              • #90
                                Re: Camera's van Media Markt soms tweedehands

                                Tuurlijk, dit zijn echte wanpraktijken.

                                Het is toch niet mogelijk dat je iets in de winkel nieuw wil kopen en dat het uiteindelijk al gebruikt is. Dan kun je het evengoed zoveel goedkoper op kapaza kopen ofzo.

                                Ik vind, als ze het echt willen doen, dat ze de mensen mogen laten testen in de winkel, maar zeker niet thuis.

                                Het zal je maar overkomen, da je bvb een senseo koopt die 2 weken geleden door iemand getest is geweest en dat de kopt vol schimmels zit omdat die persoon hem niet proper gekuist heeft.


                                Ik heb dit 2 keer tegengekomen bij VANDENBORRE. Nieuwe LCD tv gekocht van philips. Ik kom thuis, plaats hem en tiens tiens, alle zenders zijn al aanwezig. Ook de afstandsbediening zal vol schrammen langs de onderkant.
                                Naar het hoofdkantoor gebeld, en het was gene probleem en snel opgelost, al heb ik wel nog 20 minuten heen en 20 minuten terug mogen rijden.

                                Jaartje later ga ik bij VANDENBORRE mijn eos 400D halen omdat ze de beste prijs hebben hier in mijn streek. Doordat ik nog weet wat ik de vorige keer heb meegemaakt vraag ik de verkoper of ik de doos mag openen en bekijken.
                                RARARA toestel was het toonzaalmodel en zat vol vingers en kleine schrammen.... Ik wil een ander model nemen, en gelukkig had hij er één op stock, die wel nieuw was.

                                Dit kan dus echt niet
                                Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                                http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                                Comment

                                Working...
                                X