Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze wordt steeds moeilijker!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Keuze wordt steeds moeilijker!!

Ik wil een nieuwe digiale reflex kopen,waarbij Twee toestellen mijn voorkeur genieten de D200 (gezien ik nog enkele Nikon lenzen heb)
    en de Lumix L1 met de Leica kit lens.
    Ik ben als fotograaf begonnen met een Leica M3 en de manier van werken wijkt met de Lumix niet veel af...zelfs als het toestel uitstaat ziet ge nog wat er ingesteld is,sluitertijd en diafragma de rest witbalans enz natuurlijk niet.
    Door de vele problemen met de Nikons,slechte of trage service en nu lees ik ook op forums het loskomen van de rubber bekleding!!
    Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in het merk Nikon te verliezen en nietegenstaande de lenzen die ik bezit,toch voor de L1 te kiezen,maar ik heb nog geen enkele L1 in de winkels gezien,wel de Leica versie (die identiek zou zijn en ook bij Panasonic gemaakt zou zijn) maar met een hoger prijskaartje 400€ meer dacht ik.
    Graag wat reacties van het forum,een

Re: Keuze wordt steeds moeilijker!!

Oorspronkelijk geplaatst door L.Cavalier Bekijk bericht
    Ik wil een nieuwe digiale reflex kopen,waarbij Twee toestellen mijn voorkeur genieten de D200 (gezien ik nog enkele Nikon lenzen heb)
    en de Lumix L1 met de Leica kit lens.
    Ik ben als fotograaf begonnen met een Leica M3 en de manier van werken wijkt met de Lumix niet veel af...zelfs als het toestel uitstaat ziet ge nog wat er ingesteld is,sluitertijd en diafragma de rest witbalans enz natuurlijk niet.
    Door de vele problemen met de Nikons,slechte of trage service en nu lees ik ook op forums het loskomen van de rubber bekleding!!