Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Dsc R1 Vraag Aan Bezitters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony Dsc R1 Vraag Aan Bezitters

Hallo,

Heb een sony R1 aangeschaft ( 2dehands ).
    Werkt prima.
    Maar zoomlens ( voorste deel, waar zonnekap op zit ) komt mij zo losjes over
    niet wat betreft in en uitschuiven maar wat betreft op en neer /links rechts
    kunnen bewegen m.a.w. speling tussen vast en schuifbaar deel !!!!

Is dat bij jullie OOK ZO ???

Bij mijn vorig toestel de f828 is daar geen fraktie van speling op te voelen !!

Groetjes
    Slivootje : SONY DSC R1 / photoshop

Re: Sony Dsc R1 Vraag Aan Bezitters

Ik heb net m'n nieuwe R1 ontvangen (verzegelde Sony doos) en er zit praktisch geen speling op, je voelt een heel licht tikje maar niet in die mate dat je de lens effectief kan bewegen bij wijze van spreken. 530+16 euro verzending betaald (ex btw), Sony wil er duidelijk vanaf...

Op m'n Olympus C8080wz zit veel meer speling maar dat schijnt normaal te zijn en zelfs nodig om het lensmechanisme niet te laten vastlopen. optisch nooit verschillen gezien ondanks dat het frontelement toch duidelijk lichtjes los zit. Ook geen stof in de lens na jaren gebruik.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Hi,

Ik heb ook maar een heel klein beetje speling op mijn tweedehands R1 - niets om me zorgen over te maken.
      Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

Comment

De mijne is nieuw gekocht ; net nagekeken, nauwelijks speling.

Comment

Working...
        X