Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatie digitale camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reparatie digitale camera

hallo,

ik heb een digitale camera HP photosmart 935 waar ik zeer tevreden over ben(was).....de zoem hapert nu(tegelijk met een RRRRRRR geluid) waardoor ik geen goede foto's meer kan afdrukken....is er iemand hier op het forum die dit zou kunnen maken?

camera is nu uit garantie en ze vragen een 200€ forfait om deze te laten nakijken wat belachelijk veel is....

als er iemand herstellingen doet van camera's gelieve me dit te laten weten zodat ik contact met je kan opnemen...

moderator ps:indien dit niet in goede rubriek staat,gelieve deze dan te verplaatsen...dank u

Re: reparatie digitale camera

up...up...

niemand?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotografie Bekijk bericht
      up...up...

niemand?
      Ik vrees van niet. Zeker niet bij dergelijke compact cameratjes waarvan je ze waarschijnlijk eerst helemaal uit elkaar moet vijzen om er iets aan te zien. En dan nog, er zijn volgens mij niet veel mensen die zich met zoiets bezig houden ... of ze moeten al een professionele achtergrond hebben waarbij ze bezig zijn met herstelling van dergelijke apparatuur.

Je camera is ondertussen al 3j oud en prijzen dalen razendsnel bij dergelijke toestellen, dus voor €200 laten herstellen is idd niet zo'n goed idee als je weet dat je ze 2ehands kunt vinden onder de €100.
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotografie Bekijk bericht
        up...up...

niemand?
        Bij ons vroeger was dit ook voorgevallen. (met wel een ouder type HP camera ) Die 200€ voor te maken was toen ook. Maar we kregen wel een spiksplinternieuwe HP toegestuurd ! LOL.
        Nu , dit is al wel een jaar of 4,5 geleden. Het model was een C718. Dat koste toen een 540€ ! ( Wel belachelijk veel ,maar ja toen wist je niet beter )
        Ik weet niet wat je camera waard is , maar er word gezegd dat het een standaard regeling is voor kleine compact camera's . Voor die (sorry) prullen geven ze liever een nieuwe dan er hun tijd in te steken voor reparatie.

Mvg , Jean.

Comment

Het blijven wegwerp producten.
          Tip: kijk eens op Google, ik heb laatst ergens gelezen dat er een firma is die goedkoper is dan de leveransier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
            Ik vrees van niet. Zeker niet bij dergelijke compact cameratjes waarvan je ze waarschijnlijk eerst helemaal uit elkaar moet vijzen om er iets aan te zien. En dan nog, er zijn volgens mij niet veel mensen die zich met zoiets bezig houden ... of ze moeten al een professionele achtergrond hebben waarbij ze bezig zijn met herstelling van dergelijke apparatuur.

Je camera is ondertussen al 3j oud en prijzen dalen razendsnel bij dergelijke toestellen, dus voor €200 laten herstellen is idd niet zo'n goed idee als je weet dat je ze 2ehands kunt vinden onder de €100.
            kostprijs was toen 600€....was er wel zeer tevreden over...ik zal waarschijnlijk best een 2ehands kopen van rond de 100€...merci voor de reakties...

Comment

Wees verstandig en lees dit topic Over [url=http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=138740]"wettelijke consumenten bescherming en garantie"op dit forum eens.
              Als de camera jonger is dan twee jaren kun je er voordeel van hebben!!
              Gerard

Comment

Working...
              X