Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Digimax S600 defect

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung Digimax S600 defect

Hallo allemaal,

allereerst mijn excuses als ik in het verkeerde forum post maar dit leek me het meest voor de handliggende. Vorige week een nieuwe digitale camera gekocht en tijdens de derde keer dat ik hem wou gebruiken was hij al meteen defect.

Ik krijg mijn Samsung Digimax S600 gewoonweg niet meer aangezet. Het enige wat hij nog doet is het groene lampje dat flikkert wanneer ik op de powerknop duw. Voor de rest is er weinig of geen reactie.

Waar het aan zou kunnen liggen is misschien de lens omdat deze er nog uitsteekt nadat mijn batterijen (gloednieuw) het plotseling begaven.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dank jullie alvast voor het lezen.

Groetjes
    Bram

Re: Samsung Digimax S600 defect

Reeds ander batterijen geprobeerd?

Nieuwe batterijen recht uit de verpakking zijn niet per definitie "vol" hé... zou niet de eerste keer zijn dat er een slecht(er) exemplaar in de verpakking steekt!

Bij samsung cams is het vaak zo dat enkel het groene lichtje wat gaat knipperen en de rest het begeeft als de batterijen niet meer vol genoeg zijn...

KB
    *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
    visit : http://www.emmab.be/

Comment

Jawel heb ik al geprobeerd, als ik bv de oude batterijen erin steek dan krijg ik helemaal geen reactie meer. Ben echt ontchoochelt erover.

Als ik wist wat ik nu weet had ik dit toestel nooit aangekocht!! Maar ja het kan niet altijd meezitten veronderstel ik.

Bedankt voor U reactie

Comment

Vorige week gekocht..

Dus heb je nog garantie , gewoon binnendoen waar je hem hebt gekocht voor een herstelling te laten doen..

Ik had mijn Canon Powershot A400 ongeveer 1 jaar , schermpje begaf het , terug naar winkel gedaan en had hem binnen de week al terug , volledig gemaakt
        Camera : Nikon D40 + Kit DX 18-55mm
        Gallery : http://FlipSider.deviantart.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bramv Bekijk bericht
          Hallo allemaal,

allereerst mijn excuses als ik in het verkeerde forum post maar dit leek me het meest voor de handliggende. Vorige week een nieuwe digitale camera gekocht en tijdens de derde keer dat ik hem wou gebruiken was hij al meteen defect.

Ik krijg mijn Samsung Digimax S600 gewoonweg niet meer aangezet. Het enige wat hij nog doet is het groene lampje dat flikkert wanneer ik op de powerknop duw. Voor de rest is er weinig of geen reactie.

Waar het aan zou kunnen liggen is misschien de lens omdat deze er nog uitsteekt nadat mijn batterijen (gloednieuw) het plotseling begaven.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dank jullie alvast voor het lezen.

Groetjes
          Bram

Waarschijnlijk wordt de koper hier als testkonijn gebruikt.

Direct terugbrengen en geld terug vragen of direct een nieuwe mee laten geven. Want zodra de winkel het Samsung RMA formulier invullen krijgen ze een RMA nummer om het terug te zenden en direct een credit-nota.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

ik heb net hetzelfde gehad met een samsung van mij (ben ondertussen al vergeten welk model) en heb hem helemaal opengesmeten, het zoommechanisme uiteen gehaald en terug ineen gestoken en toen werkte ie terug...
            natuurlijk als hij maar enkele weken oud is, doe hem dan maar terug naar de winkel. de mijne was al tijdje uit garantie en mocht eventueel in de vuilbak belanden...
            5DmkIII en wat glas

Comment

Wees verstandig en lees dit topic Over [url=http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=138740]"wettelijke consumenten bescherming en garantie"op dit forum eens.
              doe er je voordeel mee!!
              Gerard

Comment

Working...
              X