Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

    "Brave jongen",

    Ook wij hebben dit D70-probleem meegemaakt.
    Maar van 3 maanden weet ik niks... (wel eens een week of 7).
    Ik vrees dat uw probleem ergens anders ligt dan bij Procirep, maar hier wel van uw oren maken. Niemand kan het hier oplossen, dus het heeft geen zin hier overal uw giftige opmerkingen te spuien.
    Wat heeft "te graag verkopen" hier in godsnaam mee te maken? Opletten met uw woorden, hé!
    Nikon, Apple & Epson

    Comment


    • #32
      Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

      Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnife Bekijk bericht
      Maar van 3 maanden weet ik niks... (wel eens een week of 7).
      Hier 9 weken voor een kitlensje
      SHARPimages.be

      Comment


      • #33
        Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

        Oorspronkelijk geplaatst door Willemen Eddy Bekijk bericht
        beste MacTheKnife als uw fototoestel 3 maanden binnen is voor herstelling vind u dat overdrijven? wat een service en garantie heb je dan nog van nikon
        verkopen wel maar als er iets aan is dan ken je pas de garantie ervan
        en ik overdrijf zeker niet u verkoopt te graag
        Spreek je nu in eigen naam, m.a.w. is jouw toestel reeds 3 maand binnen?
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #34
          Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

          Ehm je koopt toch een camera als die naar je zin is, dus lekker in de hand ligt en aan je eisen voldoet, ik heb er eerlijk gezegt nooooooit over nagedacht of een service goed is ja of nee.
          Ik blijf bij mijn nikon omdat een canon gewoonweg niet lekker in mijn handen ligt en ik de body's abracadabra vind, nikon is veel overzichtelijker.
          Ik heb nu voor het eerst iets in de reparatie liggen en ach de prijsopgave zou 3 weken duren en had ik binnen 2 weken (maar misschien was dat omdat het zo'n hoog bedrag was dat ze er lekker aan kunnen verdienen )
          Ik hoop en verwacht dat alles kleurig en netjes en perfect wordt hersteld.

          Comment


          • #35
            Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

            Hier si, de ideale oplossing voor al die lasige klanten hier.

            http://be.gizmodo.com/2006/03/01/een...erpcamera.html

            Comment


            • #36
              Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

              is er geen bedrijfje waar je "in't zwart" je spullen kan laten maken ?

              ik heb enkele weken mijn 550ex uit mijn handen laten vallen en ik heb dus contact opgenomen met het officiele canon reparatie centrum in roosendaal (NL) waar ik niet zover vandaag woon
              130 euro (vaste) reparatiekosten en een weekje wachttijd...

              nadien heeft er iemand me op rofarepair gewezen in den haag, en ik ga morgen kijken of ze het netjes hebben opgelost maar volgens mail zou ik voor een relatief klein bedrag niet alleen de flitser repareren ,maar ook de camera uitrusten met nieuwe sluiter, nieuwe shutterknop, volledig reinigen.
              dat het geen officieel canon is , is lekker boeiend.. als het maar weer snel fatsoenlijk werkt (en 2x naar den haag en gerapareerd is een hele goeie score vind ik)

              voor canon is er trouwens zoiets als de CPS klanten.. professionele klanten die echt met professioneel materiaal werken en aldus gewoon voorrang krijgen op alle standaard reparaties.
              heeft nikon zo niks ? prijs is voor pro's toch bijzaak.
              Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

              Comment


              • #37
                Re: Garantie bij Nikon ... een vraagteken !

                Prijs een bijzaak?? ehm niet voor mij hoor, maar goed ik ga nu niet meer verder zoeken waar ze nikon goedkoper kunnen repareren, ik hoop zo snel mogelijk mijn 17-55 mm (2,8) terug te hebben, ik probeer verder niet meer aan de giga hoge reparatiekosten te denken, het is niet anders.

                Comment

                Working...
                X