Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg Turnhout + service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Konijnenberg Turnhout + service

Ik ben tereden en ontevreden over konijn.
    Tevredden over service ,prijs etc etc
    Ontevreden omdat ze zelfs na HERHAALDELIJK aandringen van mijn kant toch GEEN 2jaar garantie op een sigma lens wouden geven voor nikon.

Ben deze dan gaan halen bij topfoto blegie en daar kreeg ik zonder vragen zelfs 2jaar.

-M-
    Konijn , stop ermee wan tje gaat voor die garantie zever nog veel klanten verliezen EN het is onwettelijk.
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Comment

Misschien hebben ze er wel een reden voor, die garantiebepaling.

In Nederland is het wel goedkoper, maar je krijgt ook geen 2j garantie daar. Als ze in België 2j geven, lopen al hun Nederlandse klanten misschien over de grens, alhoewel dat misschien niet persé slecht moet zijn voor hun natuurlijk.
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Op alle Sigma lenzen zit in Belgie 3 jaren waarborg. Ook in Duitsland.

Op alle Canon-L Lenzen zit in Belgie drie jaren waarborg.

Op alle Tamron lenzen afkomstig van Tamron Duitsland zit in Belgie en Duitsland drie jaren waarbor
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
          Op alle Sigma lenzen zit in Belgie 3 jaren waarborg. Ook in Duitsland.
          Op alle Canon-L Lenzen zit in Belgie drie jaren waarborg.
          Op alle Tamron lenzen afkomstig van Tamron Duitsland zit in Belgie en Duitsland drie jaren waarbor
          En dit zonder zeveren en met goede prijzen en service
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

over de garantie,

heb nog geen ervaringen, want ben gewoon nog aan het denken om me een 'degelijk' toestel aan te kopen voor huis-tuin- en keukenfotografie en misschien beetje experimenteren,

maar daarom is mijn oog gevallen op de Pana FZ50

nu die garantie, als ik zie dat ik bij foto konijn dit toestel 537 betaal en daarbij bvb extra garantie 4 jr koop voor 122, ben ik tesamen 659 kwijt,

bij de fotozaak om de hoek, betaal ik voor het toestel met 2 jr garantie 639, dus door 20 euro meer te betalen bij foto konijn, heb ik uiteindelijk wel een garantie van 4jr
            Eos R
            Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schorrie Bekijk bericht
              over de garantie,

heb nog geen ervaringen, want ben gewoon nog aan het denken om me een 'degelijk' toestel aan te kopen voor huis-tuin- en keukenfotografie en misschien beetje experimenteren,

maar daarom is mijn oog gevallen op de Pana FZ50

nu die garantie, als ik zie dat ik bij foto konijn dit toestel 537 betaal en daarbij bvb extra garantie 4 jr koop voor 122, ben ik tesamen 659 kwijt,

bij de fotozaak om de hoek, betaal ik voor het toestel met 2 jr garantie 639, dus door 20 euro meer te betalen bij foto konijn, heb ik uiteindelijk wel een garantie van 4jr
              Vraag is of je je toestel 5j zult gebruiken

Geen idee hoe het zit met die extra garantie ook, maar meestal geldt dat enkel voor fouten die niet door slijtage ontstaan. Na een paar jaar ontstaat er al eens slijtage op een electronisch toestel en dan moet je wel weten of dat ook onder de garantie valt of niet.
              http://kasper.photography & Flickr

Comment

Working...
              X