Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg Turnhout + service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto Konijnenberg Turnhout + service

Allen,

Ik heb beslist om een nieuw toestel aan te schaffen namelijk de Canon Eos 30D. Na heel wat gesurf en winkelprijzen blijkt precies dat Foto Konijnenberg in Turnhout de goedkoopste is. Blijkbaar opmerkelijk goedkoper. Mijn vraag nu aan jullie is of jullie bij deze zaak al ervaring hebben en/of jullie tevreden zijn van de service ook na verkoop. Indien een defect of probleem vind ik dienst na verkoop ook belangrijk. alvast bedankt voor jullie mening en feedback

mvg

Björn
    Groeten Björn

Re: Foto Konijnenberg Turnhout + service

bjorn,

ik ben er steeds tevreden buiten gegaan..
    scherpe prijzen! veel uitleg.. testen mogelijk!
    ik heb nog niet veel winkels gehad waar ze beginners niet onmiddellijk buiten kijken.. ze nemen de tijd om alles uit te leggen indien mogelijk.
    Ga misschien best wel in de week. hebben ze enorm veel tijd .. zaterdags kan het soms druk zijn!
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

hou er wel rekening mee dat als je met creditkaart betaalt het iets duurder is.
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

Comment

Inderdaag heb deze mensen reeds aan de telefoon gehad, zij melden mij dat indien ik betaal via visa er 2% bijkomt.

mvg

Björn
        Groeten Björn

Comment

Bij topfoto Düren staat deze camera nog goedkoper + div. voordelen. Gebruik creditkaart = geen bijkomende kost. En er staat steeds een kopje koffie klaar

Comment

Ben eens gaan zien naar topfoto Düren en inderdaad deze is 50€ goedkoper, maar dan moet ik wel naar Duitsland rijden en heb ik geen NL handleiding ... Ik zou gaan voor de configuratie Canon Eos 30D met een Tamron lens 18-200. Ik denk voor 50€ dat ik geen goede zaak doe om dan naar Duitsland te rijden, als er dan iets aan mijn toestel is ...
            Last edited by Björn W; 24 november 2006, 13:45.
            Groeten Björn

Comment

Ik ben ook tevreden over foto konijnenberg, heb er met de kaart betaald (mister cash) en heb er niet meer voor moeten betalen, dat is enkel met visa of mastercard.
              Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
              Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Ik ben niet tevreden over Topfoto .
                Ik kocht een nieuw 350d ooit met veel stof in sensor en zoeker. Ik laat hem dit weten. Kom er maar mee terug. Ik vertelde hem dit niet kon zijn met nieuw toestel en dat ik wou opleggen naar 20D . Hij steekt ZIJN kaartje erin om te testen en zegt mij er 600 fotos meegenomen zijn met de cam in 4 dagen tijd . probleem, hoe kan hij dat in godsnaam weten als hoj test met zijn kaart en ik er zeker van ben het niet boven de 100 is! Daar stond ik dan met men kop tegen de muur. Hij wou niets doen!. Dus voor mij .topfoto.
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

Comment

koffie staat er bij konijn ook altijd, al hebben ze mij die vorige woensdag niet aangeboden en had er nochtans goed gekocht, maar voor de rest wel heel tevreden over de mogelijkheden van het testen, de raad die ze kunnen geven en het niet buitenkijken, maar veel hangt natuurlijk af van de verkoper die je treft, als het daar niet mee klikt is het minder... (no offence voor één of andere verkoper van konijn) de naverkoop-service...daarvoor moet je eerst stukken hebben he

vriendelijke groeten, dimidub
                  ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                  http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                    Ik ben niet tevreden over Topfoto .
                    Ik kocht een nieuw 350d ooit met veel stof in sensor en zoeker. Ik laat hem dit weten. Kom er maar mee terug. Ik vertelde hem dit niet kon zijn met nieuw toestel en dat ik wou opleggen naar 20D . Hij steekt ZIJN kaartje erin om te testen en zegt mij er 600 fotos meegenomen zijn met de cam in 4 dagen tijd . probleem, hoe kan hij dat in godsnaam weten als hoj test met zijn kaart en ik er zeker van ben het niet boven de 100 is! Daar stond ik dan met men kop tegen de muur. Hij wou niets doen!. Dus voor mij .topfoto.
                    Tja als je er een kaartje insteekt met een JPG op die foto nummer 599 heeft.
                    Dan is de volgende nummer 600.
                    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                      Tja als je er een kaartje insteekt met een JPG op die foto nummer 599 heeft.
                      Dan is de volgende nummer 600.

Of de camera had al 500 kliks gemaakt voor hij hem kocht, wat er met de stof misschien opduidt dat het demo model of een teruggebracht was. Mijn camera trek zich niets aan van het nummer wat erop het kaartje staat en nummerd gewon door.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Heb in de week nog een canon 400D gekocht bij fotokonijnenberg.
                        Heel vriendelijk, goeie uitleg, mag eens testen en goeie prijs.
                        Heel tevreden.
                        Ga zeker nog terug voor lenzen en accesoires.
                        Last edited by Boualy; 24 november 2006, 15:41. Reden: schrijffout

Comment

Ik denk dat ik mijn camera ook bij foto konijnenberg ga aanschaffen, ook al is dit niet echt bij mij in de buurt. Ik hoor al veel goede verhalen over dit bedrijf en wil toch echt goed advies aangezien ik voor het eerst een spiegelreflex ga aanschaffen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Björn W Bekijk bericht
                            Allen,

Ik heb beslist om een nieuw toestel aan te schaffen namelijk de Canon Eos 30D. Na heel wat gesurf en winkelprijzen blijkt precies dat Foto Konijnenberg in Turnhout de goedkoopste is. Blijkbaar opmerkelijk goedkoper. Mijn vraag nu aan jullie is of jullie bij deze zaak al ervaring hebben en/of jullie tevreden zijn van de service ook na verkoop. Indien een defect of probleem vind ik dienst na verkoop ook belangrijk. alvast bedankt voor jullie mening en feedback

mvg

Björn
                            Dan heeft u niet goed gezocht.
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boualy Bekijk bericht
                              Ga zeker nog terug voor lenzen en accesoires.
                              Ik zou toch zeker eerst de prijzen vergelijken voor lenzen... Ik heb vorige maand mijn D80 body ook bij Konijnenberg gekocht in Turnhout en zelfs met 2% extra omdat ik met Visa wou betalen, was het nog altijd veel goedkoper dan in de meeste andere Belgische winkels (btw Runaque, Mister cash is geen creditcard!).

Maar.... ik heb mijn lens wel ergens anders gekocht, de Nikon 18-200VR kostte bij Konijnenberg 70 euro meer dan bij Foto Roland.
                              Conclusie: altijd goed uit je doppen kijken voor je iets koopt!
                              mvg
                              Bert

Comment

Working...
                              X