Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg Turnhout + service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Konijnenberg Turnhout + service

Of hij nu van twee, drie of vier walletjes eet. So what?

Als ik tevreden ben van de goederen, service en de prijs, dan mag hij me in het zak zetten zoveel hij wil. ALS ik maar tevreden ben.

Ivm die garantie of die laatste euro die je er wilt afpingelen....

Als hij met wettelijk verplicht is om een bepaalde garantie te geven, dan kan hij die maar beter geven ook. Want ik schaam me niet om in een volle winkel mijn beklag te doen. Meestal hebben ze dat niet zo graag.

Aan de andere kant. Een gratis maaltijd bestaat niet. Je kan misschien elders goedkoper terecht, maar dat betaal je dan op gebied van service, naverkoopdienst of uitleg die veel minder is. Als consument moet je dan maar je keuze maken wat jij het belangrijkste vind.
    PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
      Als ik tevreden ben van de goederen, service en de prijs, dan mag hij me in het zak zetten zoveel hij wil. ALS ik maar tevreden ben.
      Iedereen mag dit natuurlijk voor zichzelf bepalen en ik ben ook graag tevreden van goederen, service en prijs maar ik laat me niet in het zak zetten!
      Je kan misschien denken dat het om de laatste euro gaat maar reken maar eens uit wat 2.5% van een body+lens waard is... Daar kan je zonder problemen al een driegangenmaaltijd van gaan eten
      mvg
      Bert

Comment

Als ik tevreden ben van de goederen, de prijs en de service.... dan ben ik niet in het zak gezet. Dat wil ik bedoelen.

Of hij nu 0%, 2% of 100% vraagt. Wat kan mij dat schelen? Op een ander waar je die 2% niet moet betalen, zit die gewoon ingerekend in de prijs van je toestel. Of je nu met Visa betaalt of niet.

Uiteindelijk is toch het enige dat er toe doet qua prijs, hetgeen je op het einde van de rit moet betalen? Hoe je dat betaalt, is volledig jouw keuze. Het is immers niet dat ze bij Konijnenberg je verplichten om je Visa boven te halen, toch?
        PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
          Als ik tevreden ben van de goederen, de prijs en de service.... dan ben ik niet in het zak gezet. Dat wil ik bedoelen.

Of hij nu 0%, 2% of 100% vraagt. Wat kan mij dat schelen? Op een ander waar je die 2% niet moet betalen, zit die gewoon ingerekend in de prijs van je toestel. Of je nu met Visa betaalt of niet.

Uiteindelijk is toch het enige dat er toe doet qua prijs, hetgeen je op het einde van de rit moet betalen? Hoe je dat betaalt, is volledig jouw keuze. Het is immers niet dat ze bij Konijnenberg je verplichten om je Visa boven te halen, toch?
          Mag je het bedrag ook overschrijven, als je thuis komt ?

Comment

Er zijn nog veel meer winkels waar je korting kan krijgen als je NIET met visa betaald, want inderdaad moet de verkoper een % betalen over dat berag.

Konijnenberg heeft gewoon dat % niet in de prijs zitten, mooi toch voor mensen die met bc betalen.
            Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

Comment

Heb ook een d70s besteld en die is goed geleverd ze hadden geen rekening gehouden dat hij moest naar mij thuis komen dus is mijn toestel daar 3 dagen te lang blijven liggen.
              Gelukkig had ik gebeld misschien was hij hier anders nog niet.
              Anders is alles goed verlopen dus ja een foutje kan het vertrouwen is er nog.
              Op mijn factuur staat ook 1 jaar garantie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door qless Bekijk bericht
                Er zijn nog veel meer winkels waar je korting kan krijgen als je NIET met visa betaald, want inderdaad moet de verkoper een % betalen over dat berag.
                Een winkelier betaalt ook kosten over andere betaalmethoden dan creditcard. Waarom worden die kosten dan niet doorberekend?

Comment

.....
                  Last edited by NeQo; 9 april 2010, 08:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
                    Blijkbaar is service een van hun stockpaardjes die gekoppeld aan hun toch wel heel scherpe competitieve prijzen veruit boven de gemiddelde fotoboer uitsteekt.
                    Service is niet enkel bij de verkoop maar ook bij eventuele problemen naderhand. Hoe kan je van een handelaar zeggen dat die een prima service levert als hij al bij aankoop zegt dat je maar 1 jaar garantie krijgt i.p.v. de wettelijk verplichte 2 jaar? Dat je vooraf weet te moeten betalen daar waar een ander dat het tweede jaar niet moet doen ...

Verbeter me indien ik verkeerd ben, maar je moet maar eens de test doen en een nieuwe batterijpack of lens bestellen voor je toestel bij je locale fotograaf en vergelijken met de prijzen die Konijnenberg aanbiedt.
                    Natuurlijk zijn er grote verschillen op winstmarges maar als (met wat pech) je dure camera en lens het tweede jaar stuk gaat ... dan betaal je in dit geval ook al snel 500€ (om de 2 te laten maken) waar je op een ander 0€ zou betalen omdat je garantie hebt.

Voor iemand die nog twijfels heeft... ga gewoon ff langs en overtuig uzelf.
                    Niets kan mij overtuigen iets te kopen bij een handelaar die niet eens de wettelijke garantie wil geven ...
                    Is die met de rest dan wel in orde?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

heb met aandacht de discussie hier gevolgd.
                      wat de garantie betreft. Mijn vriendin heeft bij foto Rembrandt in antwerpen een D50 Nikon gekocht met ZWART op WIT op het factuur 2 jaar garantie. Deze D50 is net in herstelling geweest omdat de beeldverwerkingsprint moest worden vervangen en dat heeft ons geen cent gekost (normaal toch).
                      Zij heeft daarna op aanraden van haar fotoclub een D80 gaan halen bij De Greef in Edegem, ik heb de D50 overgenomen, en hier kreeg zij een flinke korting € 985 voor een body D80, kaartje van 2 Gb, set van oplader en herlaadbare batterijen en nog wat kleine dingen.
                      zeer goede uitleg, mogelijkheid tot testen, ne man die zijn vak verstaat EN 2 jaar garantie op factuur
                      wel dan ga ik liever naar daar dan naar een zaak die misschien iets goedkoper is maar waar ik het verschil al betaal in benzine en dan nog moet afwachten hoe het met de garantievoorwaarden zit

Comment

Wat betreft de garantie: er bestaat hierover een Europese richtlijn. In België is die dus al omgezet in de wetgeving (zoals elders in dit forum vermeld). Ik weet niet hoe het zit met de omzetting in de Nl wetgeving. Maar: een handelaar die in België actief is moet minimaal 2 jaar garantie geven op nieuwe producten (minimaal 1 jaar op tweedehandsproducten). Alle andere bedingen in de overeenkomst (verkoopsvoorwaarden) zijn nietig! Afdwingen? Alvorens naar een rechtbank te stappen (wie doet dit voor een paar honderd euro?): ik denk dat Economische Zaken hier wel een meldpunt voor heeft. Er zijn natuurlijk ook consumentenorganisaties die kunnen bemiddelen.
                        Maar: een overeenkomst sluiten is in de eerste plaats een kwestie van onderling vertrouwen: voel je je niet goed bij een handelaar: doe er geen zaken mee...

Comment

Ik heb gisteren nog bij konijnenberg mijn statief gaan halen, amaai was druk daar.
                          Maar de verkoper (Fred) vertelde mij dat er 2 jaar garantie op mijn statief was. Dat is toch normaal.

Voor de rest dik tevreden van Konijnenberg.
                          Canon EOS 5D met 3KG glas
                          https://reisforum.net

Comment

Ik denk dat het wat afhangt van welk materiaal je gaat kopen en (eventueel) welke set.
                            Mijn set van de 400d is voorlopig daar het goedkoopste, maar het kan wel degelijk zijn dat je bv bij cornevaniperen.nl
                            Vergelijk goed, zoals eerder al was gezegd, en als je zo'n duur materiaal koopt, best even in de winkel zelf eens testen, en naar het schijnt kan je ook het aantal clicks nakijken op je camera...

Grtz,

Ward
                            Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oddy Bekijk bericht
                              Heb ook een d70s besteld en die is goed geleverd ze hadden geen rekening gehouden dat hij moest naar mij thuis komen dus is mijn toestel daar 3 dagen te lang blijven liggen.
                              Gelukkig had ik gebeld misschien was hij hier anders nog niet.
                              Anders is alles goed verlopen dus ja een foutje kan het vertrouwen is er nog.
                              Op mijn factuur staat ook 1 jaar garantie
                              Net hetzelfde tegengekomen. Ik had voor ongeveer 1800 euro besteld. Na 3 dagen gebeld en ze hadden het nog niet opgezonden. Na een telefonisch gesprek bleek dat ze die dag alles verzonden hadden. Ik kreeg track & tracing nummer en dat bleek heel correct. Ups
                              Groetjes Steco

Comment

Hallo,
                                Twee weken geleden een lens besteld in Turnhout;
                                Na betaling via overschrijving kreeg ik een mail met de bevestiging van de betaling. De lens werd op de tweede werkdag geleverd, met factuur en garantie. Om beschadiging te voorkomen tijdens het transport zit het product goed verpakt in voldoende piepschuim.
                                correcte service en snelle levering.
                                ik ben een tevreden klant

groetjes,
                                Tim

Comment

Working...
                                X