Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg Turnhout + service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Konijnenberg Turnhout + service

Vraagje: waarom zijn de prijzen bij Konijnenberg voor Nederland goedkoper dan voor België? Iets met BTW ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht
      Vraagje: waarom zijn de prijzen bij Konijnenberg voor Nederland goedkoper dan voor België? Iets met BTW ofzo?
      De nederlandse prijzen zijn inclusief 19% btw
      De belgische prijzen zijn inclusief 21% btw
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Of de camera had al 500 kliks gemaakt voor hij hem kocht, wat er met de stof misschien opduidt dat het demo model of een teruggebracht was. Mijn camera trek zich niets aan van het nummer wat erop het kaartje staat en nummerd gewon door.
        Mijn toestel trekt zich ook niets aan van het aantal foto's dat op het toestel staat hoor, telt gewoon doodleuk verder en dat zelfs als ik een leeg kaartje in gebruik neem.
        Als ik wil dat ie vanaf het begin terug begint te tellen, dan moet ik dat in het toestel zelf resetten.

Volgens mij is hij ook zwaar bij zijn pietje genomen, ik denk dat ik daar ter plekke zwaar van mijne theater zou gaan maken en liefst waar er nog klanten bij staan en geloof me, dan werken ze wel gewillig mee hoor (slechte reclame voor mogelijke kopers he).
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
          Dan heeft u niet goed gezocht.
          Otto wat voor een antwoord is dit nu ... als senior member wordt ge geacht van te helpen ... als dit alles is ???
          Groeten Björn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
            bjorn,

ik ben er steeds tevreden buiten gegaan..
            scherpe prijzen! veel uitleg.. testen mogelijk!
            ik heb nog niet veel winkels gehad waar ze beginners niet onmiddellijk buiten kijken.. ze nemen de tijd om alles uit te leggen indien mogelijk.
            Ga misschien best wel in de week. hebben ze enorm veel tijd .. zaterdags kan het soms druk zijn!
            Ik ga morgen een reisje maken naar Turnhout, hopelijk heb je geen gelijk en blijft het redelijk rustig, want in de week kan ik niet zomaar effe naar Turnhout gaan.

Wat ik me afvraag bij aanschaf en dat 'testen' van de camera: Wat kun je testen om te kijken of je een goed exemplaar vasthebt? Volgens mij zal het enkel door veelvuldig gebruik zijn dat er eventueel fouten kunnen opduiken. Stofdeeltjes etc kun je toch niet uitgebreid gaan onderzoeken in de winkel, of gebeurt dat wel?
            http://kasper.photography & Flickr

Comment

Zeer tevreden over Konijnenberg Turnhout.

Positieve punten:

Vriendelijke ontvangst.
              Correct.
              Niet opdringerig.
              Dedicated demomateriaal!
              Ruime parking buiten stadskern. Dicht bij autostrade.
              Uitstekende Belgische koffie...

Minpunten:

Extra 2% bij betalen met kredietkaart (dàt is toch wel een uitzonderlijke en bijzonder klantonvriendelijke praktijk!)
              Nikon prijzen buiten proportie duurder dan elders!?...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
                Extra 2% bij betalen met kredietkaart (dàt is toch wel een uitzonderlijke en bijzonder klantonvriendelijke praktijk!)
                Is bancontact hetzelfde als kredietkaart? Normaal niet zeker?

Nikon prijzen buiten proportie duurder dan elders!?...
                Ik zou niet zo veralgemenen
                Voor de body's gaat je bewering allesinds niet op.

Comment

Ik kan alleen maar beamen wat hier al gezegd is. Ik heb in juli mijn 30D daar gekocht, samen met 2 lenzen. Er wordt voor U tijd gemaakt, samen aan een tafeltje wat uitleg, koffietje erbij. En daar bovenop nog scherpe prijzen. Ik heb toen toch wat rondgesnuffeld, maar qua prijs was konijnenberg onklopbaar.
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                    A. Is bancontact hetzelfde als kredietkaart? Normaal niet zeker?

B. ... Voor de body's gaat je bewering allesinds niet op.
                    A. Neen, natuurlijk niet!...

B. Kan zijn, ik dacht idd. enkel aan de objectieven (heb al twee Nikon bodies!)

Comment

Vooral dat dit normaal ook nog eens verboden is
                      Net als de garantie die niet is wat ze moet zijn ...
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Als je weet dat je sommige creditcards (bv Mastercard) als ondernemer DRIE% van het bedrag kwijt bent aan kosten voor de creditcardmaatschappij... Dan kunnen die ondernemingen allemaal wel in hun regeltjes zeggen dat het niet mag (Ebay Paypal rekent zelfs bijna 4%). Maar uiteindelijk zijn het de credicard maartschappijen die klantonvriendelijk zijn, want net zo min als gratis opsturen bestaat zal een winkelier de kosten van het betalingsverkeer moeten aanrekenen.
                        De ccmaatschappij wil dus dat die winkelier het gewoon in de prijs verwerkt. Konijn maakt alleen de kosten inzichtelijk en dwingt zo de klant met zachte hand om betaalmiddelen te kiezen met een aanvaardbaarder tarief.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                          Als je weet dat je sommige creditcards (bv Mastercard) als ondernemer DRIE% van het bedrag kwijt bent aan kosten voor de creditcardmaatschappij... Dan kunnen die ondernemingen allemaal wel in hun regeltjes zeggen dat het niet mag (Ebay Paypal rekent zelfs bijna 4%). Maar uiteindelijk zijn het de credicard maartschappijen die klantonvriendelijk zijn, want net zo min als gratis opsturen bestaat zal een winkelier de kosten van het betalingsverkeer moeten aanrekenen.
                          De ccmaatschappij wil dus dat die winkelier het gewoon in de prijs verwerkt. Konijn maakt alleen de kosten inzichtelijk en dwingt zo de klant met zachte hand om betaalmiddelen te kiezen met een aanvaardbaarder tarief.
                          Dat is waar !!!!! Maar, het mag niet, dus : die winkels MOGEN DE SERVICE VAN CREDITCARDS dus eigenlijk gewoon NIET aanvaarden
                          Dus je biedt als handelaar de krediet-optie aan of niet, en dit op EIGEN KOSTEN !!!
                          Anders zeg je maar eelrijk "wij zijn de goedkoopste, maar niet met VISA"
                          Last edited by Arousal; 25 november 2006, 00:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                            Als je weet dat je sommige creditcards (bv Mastercard) als ondernemer DRIE% van het bedrag kwijt bent aan kosten voor de creditcardmaatschappij...
                            En als je weet dat winkels die Visa en dergelijke aanbieden tot 200% meer verkoopcijfer halen en een veel groter publiek aanspreken

Zie http://www.bcc.be/site/nl/handelaren...deligezaak.asp

Trouwens, hoeveel kost het om een personeelslid te betalen dat niets anders kan doen dan betalingen via overschrijving na te kijken, dit te koppelen aan de juiste bestelling en eventueel een paar rappels moet sturen omdat het bedrag niet correct is of de mededeling of zo en niet direkt de link met een bestelling kan gemaakt worden? Ok, dit specifiek voor online-betalingen.

Hoeveel mensen gaan niet een winkel binnen en zeggen dat ze eens zullen terugkomen omdat ze niet genoeg geld bij hebben of omdat er niet genoeg op de rekening staat om met Bancontact te betalen?
                            Hoeveel komen er daarvan effectief terug naar dezelfde winkel? Velen bedenken zich of vinden vlug elders goedkoper. Hadden die een creditcard, dan was de betaling direkt gedaan en was de verkoper ook zeker van zijn klant.
                            Er zijn voor de winkelier veel meer voordelen dan nadelen hoor, waarom zouden er anders een paar miljoen deze dienst aanbieden?
                            Trouwens ... die 3% onkosten die aangerekend worden kan hij nog eens inbrengen als onkosten en als eindtotaal kost het hem belange geen 3%.
                            Last edited by VerSeg; 25 november 2006, 00:58.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En als je weet dat winkels die Visa en dergelijke aanbieden tot 200% meer verkoopcijfer halen en een veel groter publiek aanspreken

Zie http://www.bcc.be/site/nl/handelaren...deligezaak.asp
                              Voila dar gaat het dus om hé, je betaalt in een lowest price winkel dus niet met credit card......

Comment

Trouwens, op de website van fotokonijnenberg staat duidelijk vermeld dat ze 2,5% vragen. Iedereen spreekt altijd over 2%.

Comment

Working...
                                X