Ik weet dat dat mogelijk is, maar menselijk is het niet. Daarom deze vraag.
Het gaat over een canon A430 dat gekocht is in de makro. (178€)
Na intensief (enkele maanden) gebruik is er een probleem met de lens. Want als je het toestel aanzet, komt er lensfout op het schermpje. Dus Het toestel terug naar de makro. Normaal lopen de garantieherstellingen proper.
Krijg een brief in de bus...
Weet iemand raad, want dit kan toch echt niet meer...
Wie beslist er of deze gevallen is??? Er was trouwens ook niets te zien dat deze gevallen is! Is gewoon GOED gebruikt!
Het is niet mijn toestel, maar volgens mij, als ze een vrouw of zo aan de balie zien in sommige winkels weten ze dat ze kunnen zeggen wat ze willen...
Etbass ken ik ondertussen al héél goed (zie vorige posts), dus zou dit ook naar daar geweest zijn of heeft makro dit ergens anders of intern hersteld??
Alle hulp/hints is welkom...
Lesley.
Het gaat over een canon A430 dat gekocht is in de makro. (178€)
Na intensief (enkele maanden) gebruik is er een probleem met de lens. Want als je het toestel aanzet, komt er lensfout op het schermpje. Dus Het toestel terug naar de makro. Normaal lopen de garantieherstellingen proper.
Krijg een brief in de bus...
vervangen van optical unit + cover rear + cover unit battery + front
Geen waarborg, toestel gevallen
bestekkosten 41,60€ excl btw
forfait 167,04€ incl btw
Geen waarborg, toestel gevallen
bestekkosten 41,60€ excl btw
forfait 167,04€ incl btw
Wie beslist er of deze gevallen is??? Er was trouwens ook niets te zien dat deze gevallen is! Is gewoon GOED gebruikt!
Het is niet mijn toestel, maar volgens mij, als ze een vrouw of zo aan de balie zien in sommige winkels weten ze dat ze kunnen zeggen wat ze willen...
Etbass ken ik ondertussen al héél goed (zie vorige posts), dus zou dit ook naar daar geweest zijn of heeft makro dit ergens anders of intern hersteld??
Alle hulp/hints is welkom...
Lesley.
Comment