Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan dit? herstellingkost > toestel ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kan dit? herstellingkost > toestel ?

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
    Volgende week weet ik meer ivm herstelling...

En... 95% die in de makro rondloopt heeft geen zaak hé... maak me dat niet wijs... Iedereen gaat daar gewoon kopen... (discussie ev in andere post hé...)
    100 % juist. Vandaar die 2 jaar garantie, vandaar ook de prijzen inclusief BTW die ze geven (vanaf het moment dat dat voor de partikuliere klant verplicht werd).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
      Krijg een brief in de bus...

Citaat:
      vervangen van optical unit + cover rear + cover unit battery + front

Geen waarborg, toestel gevallen

bestekkosten 41,60€ excl btw

forfait 167,04€ incl btw
      Van wie kreeg je die brief?

Als je 100% zeker van je stuk bent, maak dan die zaak aanhangig bij het vredegerecht. Je hebt daar geen advocaat nodig.

De tegenpartij beweert, dus moet zij het ook zwart op wit kunnen bewijzen dat genoemde schade te wijten is aan een val. Gewoon beweren wordt niet geaccepteerd.

Groetjes

marc
      Last edited by Neos; 8 december 2006, 05:07.
      http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Na veel pingpong van makro naar etbass... (Ja, lees, wéér etbass, zie mijn vorige leuke ervaringen ) ... nog geen stap verder. Het toestel zou gevallen zijn volgens etbass...

en waarom moet er altijd een brief verstuurd worden als je een klacht hebt in Makro?? Kunnen ze dat dossier niet gewoon dooregeven aan klachtendienst makro??? Triestig hoor.
        -=- Light is the key...

Comment

Ik heb hetzelfde voorgehad met indertijd een Pentax Optio S5i van de Mediamarkt. Lens bleef zitten waar hij zat, geen beweging meer, en het zou door een val komen. Er was niks te zien aan de buitenkant, maar ik heb hem niet meer laten herstellen, de onnozelaars.
          ______
          www.vue.photo

Comment

Working...
          X